1.283 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Varmepude Varmepude

Jeg skal have hvalpe og vil gerne have en varmepude. Er der nogen, der kender et godt sted at købe sådan én?

De fleste jeg kigger på har autosluk efter 90 minutter og det er jo ikke smart.
Min hvalpekasse er stor, så puden skal bare ligge i den ene ende, så hvalpene kan møve væk fra den, hvis det bliver for varmt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varmepude
  • #1   29. apr 2010 Jeg har købt den fra Novodog ( mine dyrlæger har den også ) og den er jeg meget glad for. Det er en plade, hvor man så har nogle feeceovertræk. Der er ikke noget med indstiling af varme ( den har de grader kloge fok, har fundet ud af .....er bedst ) ledningen er indeni noget metal.

• #2   29. apr 2010 Ikke fok men folk *GGGG* har idt problemer med min llllllll'er

• #3   29. apr 2010 Hvorfor bruge varme pude nu hvor vejret er varmt i det og hvis du ligger fleece taepper ned til dem vil de jo sagtens kunne holde varmen.. og de ligger jo sammen for at varme hinanden.. smiley

• #4   29. apr 2010 Hvis man køber en almindelig varme pude til mennesker er der desværre lov krav om at der skal være auto sluk på så du finder nok ikke lige en uden.

• #5   29. apr 2010 Anette: Tak :o) Den ser rigtig god ud!

Regner heller ikke med, at jeg får brug for den - hun skal føde i starten af juni - men synes den er rar at have i baghånden.

• #6   29. apr 2010 Maj-Britt H

Jeg er så tilfreds med den..............når den er tændt virker den umiddebart kold, men når hvalpene kravler hen/op på den bliver den dejlig varm.
    Og selv i juni kan det være koldt om natten :o) i juni har man for det meste lukket ned for varmen og så er det for mig betryggende at vide, at mine hvalpe ligger varmt og godt.

Der vil altid være delte meninger mht om varmepude/varmelampe er nødvendig ???? min race er så svær at opdrætte, så jeg går både med livrem og seler :o)

• #7   29. apr 2010 Anette: Ja, det synes jeg også. Og har de ikke brug for puden, kan de jo kravle et andet sted hen.

• #8   29. apr 2010 Maj-Britt H

Sådan er det bare.................vi gør alle som vi syntes er bedst for vores hvape :o)

• #9   29. apr 2010 hvorfor ikke bruge en varmelampe den kan da ikke kortslutte ,jeg bruger den selv og den har 2 styrker i varme,

• #11   30. apr 2010 Christina F :

Der må ikke ligge et løst tæppe over pladen, som hvalpen kan kravle under. Er man lidt fiks på fingrene :o) kan man sagtens selv sy de overtræk.
    Nu vil jeg gøre klar og kører til Sjælland ( udstilling ) kan I ha' en rigtig god weekend :o)

Kommentér på:
Varmepude

Annonce