1.682 visninger
|
Oprettet:
DRU stambog eller DKK stambog? {{forumTopicSubject}}
Til juni skal vi have en lille coton de tulear han hvalp.
Vi vil meget gerne have den kåret, så den kan bruges til alv. Vi har fundet en rigtig fin opdrætter, og deres hvalpe er med DRU stambog. Men er i tvivl om hvad forskellen er på DKK og DRU? Hvad er bedst og kan man så ikke træne agillity i DKK Hvis den har DRU?
Håber der er en som kan hjælpe.
M.v.h. Kimmie
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.062
og du kan godt træne agility med dru hund i dkk. du skal bare være medlem af dkk for at træne der.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Løber du agility i DKK regi, skal du have en DKK bog, og det kan man så vidt jeg ved ikke med en hund registreret i DRU.
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.062
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Emner: 376 Svar: 3.638
Jeg har været medlem der i klubben, men meldte mig ud og meldte mig ind i DDH i stedet, grundet til mit exit var at klubben ikke var ikke interesseret i sunde hunde, de smed folk ud af klubben fordi de forslog en hjertescanning af cavalieren !
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.011
"Tjaa når det gæler mine hunde, kan jeg kun ønske de har fået den allerbedste start på livet. Tilgengæld på betaler jeg også hvad det koster. - og får tilgengæld sunde herlige hunde der bliver meget gamle"
Dette er jo ikke nogen garanti, bare fordi du køber en DKK hund! Dette kan også fåes andre steder....
Bare lige for at understrege at en DKK hund er ikke = med go opvækst og sund hund.. Der findes brodne kar alle steder, man har som hvalpekøber et grundigt fodarbejde før man vælger sig en opdrætter..
Men DKK/FCI er de største og det er der dine muligheder er størst for at drive lige netop dit opdræt i den retning du ønsker...
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 2
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.242
DRU stambog eller DKK stambog?