{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Ditte K
Ditte K
Tilmeldt:
14. maj 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

Er det et tegn {{forumTopicSubject}}

Sille min dejlige hund er idag på 58 dagen, hun har idag ikke ville spise. Hun har været meget træt de sidste par dage og hun trækker vejret meget tungt. Hun virker en smule rastløs når hun endelig er oppe og gå. Hendes temp. var igår 38.03 og her til morgen 37.43. Hun virker ligeglad med hendes fødekasse og er ikke begyndt at grave. Kan det være et tegn på at der måske meget snart sker noget. Det er første gang hun skal have hvalpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det et tegn
  • #1   14. maj 2010 Tja, normalt fravælger de fodret lige før de skal føde, men tempraturen bør ligge på ca. 36, 8 før du kan regne med at noget går igang. Synes måske også at 58 dagen, er lidt tidligt at forvente noget.

  • Ditte K
    Ditte K Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #3   14. maj 2010 Hun har ikke haft så meget appetit de sidste par dage,men idag vil hun slet ikke røre det. Hun ligger nu og sover men trækker vejret meget tungt og ind imellem meget tungt og hurtigt. Det er første gang for os begge.

  • #4   14. maj 2010 Det lyder til hun er begyndt hendes opblokningsfase, så skulle der gerne komme små babyer inden for 24 timer.
    Held og lykke det er en stort oplevelse


  • #5   15. maj 2010 Lea det er ikke alle hvor deres temp falder til under 37.. smiley men det er jo en god forholds regl hvis ens hund goer saadan..

    men ja det kunne godt virke til der ikke er alt for laenge igen.. min begyndte ogsaa at traekke vejret tunger og hurtiger og da jeg kigger til hende kunne jeg se hun havde started med at faa veer.. det ligner lidt kraempe traekninger.. og det skal lige siges min ikke rigtig havde gravet nogen hule det gjorde hun foerst da hun endelig var igang.. smiley

    held og lykke med det.. smiley


Kommentér på:
Er det et tegn

Annonce