Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Batteriplæneklipper stopper heletiden 500 kr.
  • Ordnet have klippet høj hæk 2.200 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i øjenhøjde. Nemt at komme til. 942 kr.
  • Klippo græsslåmaskine med blokeret startsnor 1.000 kr.
  • Opsætning af opvaskemaskine der ikke allerede er etableret. Plus eventuel nedtagning af radiator. 4.000 kr.
  • Forhave + have 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det et lovkrav...
  • #1   20. aug 2008 Nej.

Men hvis det går galt, og en løs hund gør skade på menneske eller materiel, så er ejeren (besidderen) af hunden ansvarlig

• #2   20. aug 2008 Hunde betragtes som gods.
    Gods må ikke være til gene for føreren af bilens udsyn eller bevægelsesfrihed ( kan ikke lige huske hvad der står ordret)

• #3   20. aug 2008 nej det er ikke et lov krav
    men syntes personlig at det er dybt uansvarligt at man ikke gør.
    man køre jo heller ikke rundt uden at ens børn er fast spænt.

• #5   20. aug 2008 Rikke H

jha så må man lade hunden blive hjemme. syntes ikke det er iorden.
    men det er ikke for at besklyde nogle eller noget.

• #7   20. aug 2008 (link fjernet)

• #9   20. aug 2008 rikke så vend ham til at ligge i bunden af bilen så er han stort set lige så sikker som i et bur.

• #11   20. aug 2008 nej det er ikke lovpligtigt, men jeg vil da råde dig til at spænde hunden fast alligevel. Chick er ALTID spændt fast i bilen, da hun kravler rundt over det hele derinde, og det er altså meget generende når man kører bilen (;

• #12   20. aug 2008 Okai, ja vi ska gøre en tur til frhavn her i næste måned, og har købt en sikkerhedssele til ham!

jeg skulle bare lige høre om det var et lovkrav... og ja det er helt klart bedst at spænde sin hund fast, for dens sikkerhed og os andres.

Dog har jeg først lige fået købt selen til ham, ellers har han ligget på mit skød (ik hvor jeg selv har kørt selvf!) Men ved godt det er uansvarligt anyway, men for eftertiden blir han spændt fast!

• #13   20. aug 2008 at spænde hunden fast er ihvertfald et godt alternativ til bur, hvis man, som os, ikke har plads til bur i bilen (;

Kommentér på:
Er det et lovkrav...

Annonce