{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Hvalpe i hver sin side? {{forumTopicSubject}}

Altså en tæves livmoder ligner jo sådan en Y
Så der kan f. eks ligge to hvalpe i den ene side af Y´et og to hvalpe i den anden side af Y´et

Hvis man så ser to fostreblærer i samme side af tæven må det jo være i samme side af Y´et..

Kan de så flytte sig over i den anden side af tæven eller bliver de dér.??

Håber i forstår hvad jeg mener.. hehe


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe i hver sin side?
Kommentér på:
Hvalpe i hver sin side?

Annonce