{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.107 visninger | Oprettet:

hvor længe...? {{forumTopicSubject}}

jeg har en labrador som jeg muligvis tror er gravid... hvor længe varer deres graviditet...? og hvor længe går der før man kan se det på hunden...
Den har været sammen med en han hund selv et stykke tid hvor vi ikke havde øje med dem så ved ikke om den er gravid... syntes bare den er blevet lidt fed

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor længe...?
  • #1   19. apr 2006 lige så mange uger som en kvinde går gravid......(nemt at huske)....eller 2 måneder og 2 dage.....eller 63..........vælg selv hvilket er nemmest for dig at huske.....*S*

og vil sige når de er 5 uger henne....så er man ik længere i tvivl....som regel....men ingen regler uden undtagelser*G*

• #2   19. apr 2006 Du kan som andre også skriver få den scannet hos dyrlægen han kan også ca. sige hvor mange der er og hvornår du kan forvente fødslen. Få en snak med dyrlægen, du skal jo ha ormekur og sådan alligevel. Held og lykke med hvalpeopdrættet.

• #3   19. apr 2006 okay mange tak for jeres svar... og ja den var i sin sidste uge af løbetiden da de var selv sammen... hehe altså jeg ved ikke om den er gravid eller om den har været i sin farmors foder.. :0) men altså der er jo en chance for det... men prøver lige at vente lidt med at kontakte dyrelægen.. men skal nok lige vende tilbage når jeg ved noget mere... og mange tak for jeres svar...

• #4   19. apr 2006 HELD OG LYKKE,
    med at passe bedre på, næste gang hun er i løbetid..

• #5   19. apr 2006 En kvinde går ni mdr......en hund ni uger.....aaaaaltsåååå....hvor svært kan det være*GGG*

• #6   19. apr 2006 he he...kan da godt se....at det måske ik liiiiiiiiiiiiiige er ud af landevejen....som det står skrevet først*GGG*......sku måske ha stået ....som en kvinde går gravid i mdr*GGG*....mig der er for hurtig på tasterne......eller i knolden og ik i fingrene*GG*

• #7   19. apr 2006 ALTSÅ:....vi tager den igen....en hund.....går lige så mange uger.....som en kvinde går mdr......9...FASAG.....så sku det være til at forstå*GGG*

Kommentér på:
hvor længe...?

Annonce