915 visninger
|
Oprettet:
Jubiiiii {{forumTopicSubject}}
Har lige fået svar på Aimee´s HD og AD status. A 0. Kan vist ikke blive bedere :0). Er bare så utrolig glad. Hun er af eget avl så er jo lidt stolt over resultatet
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 65 Svar: 379
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.295
Det er bare en SKØN besked at få:-))
jun 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 4 Emner: 88 Svar: 1.241
maj 2006
Følger: 104 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.189
jan 2006
Følger: 87 Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.480
maj 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 336 Svar: 2.123
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 52 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.185
okt 2006
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 4.330
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 385
Jubiiiii