{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Venter forhåbentlig hvalpe- gode råd.. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..
Som overskriften siger venter jeg måske hvalpe med min dejlige Phoebe. Hun blev parret første gang fredag d. 13 -dum dag smiley hehe. Anden gang søndag d. 15, tredje gang mandag d. 16 og fjerde og sidste gang tirsdag d. 17. Det er første gang hun (og mig) skal have hvalpe. Så ALLE gode råd modtages med kyshånd. Hun har været udstillet mange gange med gode resultater (1. præmier, SL og CK til international), hun er testet fri for PL, hun har 6/6 tænder, MEGET racetypisk, sund og rask, godt temperament og så er hun 3 år og vejer 2,8 kg, så syntes hun kan give noget til racen og er passende størrelse og det hele at lave hvalpe på. Faren er også rigtig fin, PL fri, 6/6 tænder, unghunde champion osv (Lone F's Alonzo herinde fra). Så tror det bliver nogle smukke små hvalpe. Har læst en hel masse om hvalpe, og graviditet og fødsel osv. Sidder dog stadig med en følelse af at man ingenting ved smiley Så ville høre alle jer med erfaringer og gode råd, er det fra den første paring (d. 13) og 63 dage frem jeg skal regne med?? Eller fra sidste paring? Hun skal scannes når hun er 4-4½ uge henne, er det fra d. 13 eller hvad?
Hvornår skal jeg skifte foder til hende? Pt får hun eukanuba til små hunde. Hvad skal jeg skifte til? Hvad skal jeg sørge for at have klar til fødslen (Saks, sytråd, modersmælkerstatning) hvad kan ellers anbefales? Har læst mange steder at man suger hvalpene for slim i næse og mund, er det bare med en engangs sprøjte og hvordan gør man??
Undskyld de mange spørgsmål, vil bare gerne sikre mig at alt er forberedt ordentligt smiley
Og som sagt, alt hvad i ellers har af gode råd og erfaringer modtages med glæde smiley

Mange hilsner Tina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Venter forhåbentlig hvalpe- gode råd..
Kommentér på:
Venter forhåbentlig hvalpe- gode råd..

Annonce