Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  antal hunde?
  • #1   14. sep 2010 Hunderegistret kan fortælle dig, hvor mange der er registreret under hver race. Men det er med og uden og på ejerens eget udsagn, så det er lidt svært.

Jeg ved ikke om f.eks. Dansk kennel klub kan fortælle dig, hvor mange de har af hver race. (jeg ved ikke om man skal melde hos dem, når en hund dør) Men hvis man kan, så skal du jo tjekke alle kennelklubberne i DK.

Så nej, jeg tror ikke du kan finde det nogen steder

• #3   14. sep 2010 Pia: okay, det vidste jeg så ikke. Har DRU hund, og har egentlig aldrig brugt tavlen til noget, så har ikke styr på det smiley

• #4   14. sep 2010 Én gang om året plejer DKK at have en statistik i deres blad over de forskellige racer - og tilgang/afgang i racen i det forløbne år. Jeg troede faktisk også den var på deres hjemmeside, men kunne ikke lige finde den.

Jeg ved godt at den ikke ville givet et totalt billede, men den ville da ihvertfald give dig et fingerpeg.

• #5   14. sep 2010 Hvis det er Amstaff du tænker på, så er det sidste jeg så cirka 2500.

• #6   14. sep 2010 Og det er vist iøvrigt højt sat;-)

Amstaff er en ganske sjælden hund faktisk.

• #7   14. sep 2010 hmm. Jeg har læst andre statestikker, der opgiver at amstaffen er steget fra 2000 til 20.000 siden år 2000 (sjovt med tallene). Det passer også bedre til den ca. densitet af dem, som jeg observerer.

Tror du ikke at de 2500 amstaffer er dem fra DKK med tavle og det hele?

• #8   14. sep 2010 Christina, der bliver jo specifikt spurgt om stamtavle hunde. Altså rigtige Amstaffs.

For at forstå svaret hjælper det nogengange at læse spørgsmålet hehe

• #9   14. sep 2010 nu det ikke lige amstaff's men Pharaoh

• #10   15. sep 2010 Nå ja. Sidespring.

Mit bedste bud er også henholdsvis DHR og DKK. Jeg tror ikke, át nogen andre har nogenlunde styr på det.

• #11   16. sep 2010 jeg tænkte også på at finde noget ved DKK, men kan intet finde om det desværre - må vel bare afvente og se...

Kommentér på:
antal hunde?

Annonce