{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.591 visninger | Oprettet:

Antal registreret hunde? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har ledt efter en liste, som viser antallet af registreret hunde i Danmark, fordelt pr. race.

Jeg formodede at man kunne finde en sådanne list hos Dansk Hunderegister, men det er ikke lykkes.

Kan i andre støve den frem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Antal registreret hunde?
  • #1   3. dec 2012 Du kan få oplyst registrerede hunde pr. racer pr. År i DKK.
    Men ellers er der ingen tal tilgængeligt som jeg ved af.


  • #2   3. dec 2012 Tak for jeres svar.

    Grunden til jeg spørger, er fordi jeg synes det kunne være sjovt at se hvor mange hunde i DK der er af de lidt mindre kendte racer. F.eks Västgötaspids :o)


  • #3   3. dec 2012 Det havde jeg da slet ikke overvejet :o) Det vil jeg gøre.

    Jeg troede egentlig bare, at denne information lå tilgængeligt på nettet.


  • #4   3. dec 2012 jeg tror ikke at de forskellige klubber sådan har samkørt deres oplysninger og jeg ved slet ikke om andre klubber end DKK har sådan en oversigt.

    selv hos DKK kan oversigten være misvisende, hvis folk ikke melder deres hund død, figurere den stadig i statistikken.
    jeg har engang spurgt på japansk spids og det blev et cirka tal og kun i DKK


  • #5   3. dec 2012 I min hunderacebog står der hvor mange registrerede eksemplarer der har været, kan ikke lige huske årstallene, men for 2 forskellige årstal. Ved ikke om du kan bruge det til noget, eller om det skal være up to date? smiley

  • #6   3. dec 2012 Omg! loool Jeg startede så med at læse overskriften som: Anal registrerede hunde, og tænkte straks DEN tråd skal jeg lige ind og se hvad er for noget smiley

    Kan ik helt beslutte mig for om jeg er lettet eller skuffet over at det ikke var det der stod smiley lol


Kommentér på:
Antal registreret hunde?

Annonce