{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Ang Parring {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der ved om, hvis hundene bor sammen, at der er mindre chance for at de parrer sig ??
Jeg har tidligere haft hvalpe en enkelt gang, og sidst da vi gerne vi have igen, troede vi at det skulle være ligfe så nemt som første gang... Og de fik lov til at gå sammen hele tiden, men så dem ikke parre sig overhovedet, og der kom da heller ingen hvalpe...
Derfor kom jeg til at tænke på, om der er noget med at når de bor sammen så gider de ikke hinanden eller ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang Parring
  • #1   29. sep 2010 tror bar at du har været heldig. Vores han kan lugte lige så snart vores tæve er i løb, og så er ellers bare med at holde dem fra hinanden. Min søster har så mine forældres tæve boende, under hendes løb.

  • #2   29. sep 2010 nogen hanner hopper ikke på en tæve de bor med, og nogen tæver lader sig ikke parre af en han den bor med.
    Men for langt de fleste betyder det ikke noget at de bor sammen, hvis bare tæven er højløbsk.

    Men det kunne være en idé at skille dem ad, og kun lade dem være sammen når det er meningen at hun skal parres. Osse af hensyn til at der ikke går noget galt´, samt at du ved med sikkerhed om tæven er parret eller ej.

    Hvad er grunden til at du har valgt at bruge samme kombination igen?


  • #3   29. sep 2010 Tak for jeres svar...
    Jeg synes også at have hørt noget om at, de nogen gange ikke vil parre med dem de bor sammen med...

    Det er bare lidt sjovt, for i alle hendes løbetider har vi altid haft en masse bøvl med dem, for at de skulle holdes hver for sig osv og har fået en af dem passet ... Så beslutter vi at vi gerne vil have hvalpe, og det går lige efter planen... Nu da vi så mente at tiden var den rigtige, til et kuld mere, så skete der bare ingenting ;oD Og tænkte jo så på om det kunne være fordi de boede sammen...

    Når jeg valgte samme kombination er det fordi, jeg har kontakt med mine hvalpekøbere fra sidst og er fuldt ud tilfreds med, hvad der er blevet ud af hvalpene... Nu er de så kun lidt over 1 år, men det er meget sociale og harmoniske hvalpe, og indtil videre uden sydomme osv...
    Dog er det ikke noget der kommer til at ske igen, da vi lige har fået vores hund kastereret...


  • #4   29. sep 2010 kender også en der skulla have hendes to hunde til at parre, og han havde ikke rigtig vist interesse.. Så hun tog ham med på en udstilling, og da de kom hjem hoppede han direkte på hende.. Så ja som de andre skriver, måske tag ham med hen til noget familie eller venner nogle timer og så se hvad der sker når i kommer hjem

  • #5   29. sep 2010 Hvis tæven normalt er meget dominerende overfor hannen, tør hannen ikke..

Kommentér på:
Ang Parring

Annonce