{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er klar til Biancas hvalpe kommer
  • #1   29. okt 2010 pøj pøj

    næ desværre ingen hvalpe i vente her, men forhåbentlig kan jeg skrive det samme om et halvt års tid


  • #2   29. okt 2010 Ihh hvor er det spændene, held og lykke med det :o) Jeg glæder mig til at se en masse billeder.

  • #3   29. okt 2010 amy venter også hvalpe dog først til den 6 november jeg har taget fri fra torsdag af men hun er også kugle rund hun kan ikke gå ned ad trappen længere GG

    jeg er meget spændt og går og mærker og nusser hendes mave hele tiden

    håber i får en god fødsel og nogle sunde og leve dygtige vapser


    Hunde kys til den vordene mor fra Amy :):)


  • #4   29. okt 2010 held og lykke, det er bare så spændende smiley

  • #5   29. okt 2010 Uha.. Munthe er 59 dage henne i dag... Hun tager det ret pænt indtil videre og jeg tror ikke at der kommer noget hverken i dag eller i morgen.. men hun er godt nok blevet tyk de sidste par dage... I går lå hun på siden ude på badeværelset men trillede lige pludselig om på ryggen fordi hun er så kugle rund.. Det var virkelig svært ikke at grine! smiley

    Held og lykke til os begge med hvalpene.. hehe


  • #6   29. okt 2010 Held og lykke til jer alle....

  • Mette W
    Mette W Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #7   29. okt 2010 Pøj Pøj med Bianca. Vi går selv og venter spændt på hvornår det sker med Bibi. Hun er ca. på dag 64 og kugle rund, det føles som om der er et fodboldshold der venter på at til at komme ud. Det er sjovt at se hvor forsigtig og kærlig Oliver (faren) er over for hende



Kommentér på:
Jeg er klar til Biancas hvalpe kommer

Annonce