701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

klar eller ej klar eller ej

chi tæve.. har været hævet i ca 1 uge.. begyndte at bløde i går (a hvad jeg har opdaget. men hun er go til rengøring)

bløder næsten ikk i dag!

flyttede hale en smule.. for en han da vi lige skulle tjekke hehe uden der skete noget... !!!

hvad ville i gøre.. køre hende til hannen i morgen og lade hende gå der et par dage... ???

normalt ved jeg præcist hvornår de er klar.. men hun løber lidt om hjørner med mig??

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klar eller ej
  • #2   15. nov 2010 jeg var også bange for at være for sent ude med Xenia så jeg tog op til hanhunden på dag 10, men det var for tidligt, så tog derop igen på dag 13.. BANG så hoppede han på med det samme og dagen efter igen.

men kan du ikke teste med Bailey eller Odo. De må da kunne sige til når hun er helt klar..men giv dem begge lige trusser på så der ikke sker noge.t.

• #3   16. nov 2010 har prøvet uden der skete noget og der flyttede hun halen en enkelt hurtig gang.. eller hoppede de bare rundt om hinanden og legede...

• #4   16. nov 2010 så er hun ikke klar endnu. Xenia lægger også halen til side fra dag 1..

• #5   20. nov 2010 Hunhunne er i løbetid i omkring én måned.

De første to uger bløder hun og er ikke villig. De sidste to uger bløder hun ikke længere, men på disse to uger, skal man passe ekstra godt på sin hunund. Nogle strejfer efter en hanhund, og hvis hun bliver sluppet løs et sted, hvor andre hunde er, kan hun godt rende væk for at parre sif, hvor man ikke kan finde hende.

Tro mig, min tidl. hunhund har forsøgt på det før - heldigvis greb jeg hende lige i tide smiley

Kommentér på:
klar eller ej

Annonce