{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Hjælp til forhistorie og race {{forumTopicSubject}}

Hej med jer alle sammen.
Jeg er den nye ejer til en ,hva jeg troede super lækker samojede han som hedder Aslan.
Jeg købte ham uden papire( jaja jeg ved det , men han var for sød til at sige nej til) Så nu har jeg fået ham chippet og vacc. og det hele- en dyr omgang men absolut det værd.

Mit problem ligger så i at jeg ikke kender hans baggrund , eller forældre til trods for hvad sælger fortalte.
Så er her nogen her inde som kan genkende ham ? Som kender noget til ham ?

Det eneste jeg har fået af vide er at hans mor sku være hundhunden på en vis hjemmeside men hun svare ikke på min henvendelse.
Han skulle også have været ejet af en Bonnie Nielsen i vojens - men det jo ikke meget at gå efter.
Han har boet lidt i Uggerløse hos sælger som jeg købte ham af.

Og ud fra hvordan Aslan ser ud i forhold til andre samojeder - så syntes jeg der er noget forskel. både i pels og højde - Aslan er 59 cm og har temmelig lang pels på hals og ryg og mave.
Han er også en del bredere i hovedt ??

Håber inderligt der er nogen der kan be/afkræfte noget omkring ham.
Vh Rie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til forhistorie og race
  • #1   21. nov 2010 jeg kender ham ikke, men tror ikke han er ren samojede - det synes jeg ihvertfald ikke han umiddelbart ligner.... Men det er ikke en race jeg kender meget til, så det er kun baseret på udseendet fra de samojeder jeg kender smiley

Men tillykke med ham - han ser sød ud.

• #2   21. nov 2010 Tak skal du ha`og kan kun give dig ret - selv min dyrlæge mener han er liiiiige lang nok. Men skrev alligevel samojede i hans sundhedsbog.

• #4   22. nov 2010 Krumme : Tror vist ikke lige helt du har fattet pointen med min søgen !
    Jo jeg kunne være lige glad med hans oprindelse, hans baggrund , og hele hans historie - Men det er jeg ikke. Jeg er blevet fyldt med løgn og latin fra start af og ville derfor se om jeg kunne finde bare lidt om ham.
    Det kan jeg ved gud ikke se nogen skade i, uanset om der er adfærdsændringer eller ej !

Det kunne jo være hyggeligt at høre bare lidt sandt om hans opvækst,oprindelse og fortid. Men det er vist gået din næse forbi.

Kommentér på:
Hjælp til forhistorie og race

Annonce