{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Nu har 4 ud af de 5 fået deres navne {{forumTopicSubject}}

Snøft, der er ikke længe til at de 5 flytter hjemmefra. Heldigvis flytter kun 3 den 27.12. De sidste 2 der skal til Norge, bliver hentet den 5.1.

Der er kun en som endnu ikke har fået sit kaldenavn endnu. Men de 4 af dem har fået følgende navne:

Billie skal blive ved med at hedde Billie. Det må jeg jo indrømme jeg er glad for, for hun er en Billie. Heldigvis har Anne Mette valgt at det skal hun fortsætte med at hedde.

Bailey skal hedde Pumba.

Bradley skal hedde Picco. Jeg er herrestolt over at Kirsten har valgt det navn, for det er jo første halvdel i mit kennelnavn. Hvor heldig kan man være.

De flytter alle 3 til den nordlige del af Jylland. Så de bliver Jyder, og jeg glæder mig til at følge dem.

Brandon skal hedde Bestis og bo i Norge.

Det er kun Bernice vi venter at få navn til. Det er lige før hun lyder Bernice. Men heldigvis har sådan nogle små størrelser let ved at lære et nyt navn. Hun skal også flytte til Norge.

Dem kommer jeg også til at følge, for om alt går vel, så skal de udstilles og forhåbentlig i avl.

4 ud af 5 hvalpekøbere kender jeg i forvejen. De små skal allesammen ud til hjem hvor der er Gårdhunde i forvejen. Den 5. hvalpekøber er et par hvor manden er vokset op med Yorkshire Terrier, hvor forældrene har kennelopdræt. Så han ved meget om hunde, og jeg kan se at de brænder for sådan en lille gårdhund. Det er Pumba de skal have.

Det bliver selvfølgelig bedrøveligt at skulle tage afsked med dem. Men jeg er så glad for at der er nogen der vil passe på mine små guldklumper resten af deres hundeliv. Kan man ønske sig mere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu har 4 ud af de 5 fået deres navne
Kommentér på:
Nu har 4 ud af de 5 fået deres navne

Annonce