{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

nu syg igen 4 {{forumTopicSubject}}

Så er der endnu en opdate på nicki

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=386521

Uha det har været en barsk uge. Nicki blev som sagt indlagt sidste tirsdag for at få taget en masse prøver af hans mave.
Under undersøgelsen fandt de ud af at nicki har for høje levertal så samtidig med kikkertundersøgelse af tarme ville de scanne hans lever for at se om der var noget unormalt der. hans lever så fint ud, men desværre fandt de en misfarve på milten. De mener ikke det er noget, emn om en mdr vil de nu gerne scanne ham igen for at se om det er noget der vokser eller forandre sig.
Svar på prøverne af tarmene får vi inden for 6-8 dage.

Fredag kom Nicki hjem igen og var i godt humør og var frisk. hans kære ejer blev lige 13200 kr fattigere... men han er hver en øre værd

I går var den så gal igen, han var virkelig dårlig og det stod bare ud i begge ender. Jeg kontaktede dyrehospitalet igen og hvis man kan sige man kom ind med blå blink og udrykning ja så gjorde han faktisk det. og der var ingen tvivl, han skulle indlægges igen. de lagde ham i drop og gav ham medicin direkte i årene.

I dag er han så ovenpå igen og jeg har fået ham hjem igen..... denne gang måtte jeg slipper 2200 kr.

Nøj man er glad for man har en syge forsikring smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu syg igen 4
  • #1   16. mar 2010 Puha sikke da noget smiley

    Jeg håber I får en opklaring på, hvad der er galt og at det kan behandles.


  • #2   16. mar 2010 Åh nej dog lille pus, jeg håber virkelig han kommer oven på igen... Men leveren skal du ikke være så bekymret for lige nu Fluffy`s lever har jo været ved at stå af i 6 måneder, men efter hun kom på Hills l/d foder så er tallene ikke steget mere og den er heller ikke vokset mere og den er over dobbelt str af hvad den skal være. Men jeg håber virkelig han snart er ok igen den lille mand...

  • #3   16. mar 2010 Håber han kommer ovenpå igen. smiley

    vi skal også have sygesikring på bella, her når vi får penge. smiley
    Efter Trunte's sygdom tør vi ikke andet.


Kommentér på:
nu syg igen 4

Annonce