{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Nu syg igen 3 {{forumTopicSubject}}

Har efterhåndet skrevet nogen indlæg omkring Nicki og hans dårlige mave.

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=386175

I dag havde vi så tid hos dyrlægen igen da vi skulle snakke om Nicki's fremtid og hvad vi skal gøre ved den mave.
Næste skridt bliver at han skal ha' lavet en kikkertundersøgelse af hans tarme og mave. Hvad jeg ikke lige var helt forberedt på var at de allerede i dag ville starte, så de har nu indlagt Nicki i 2-3 dage smiley

Ej hvor har jeg det skidt over at efterlade ham derude, jeg ved hvor meget han hader at være på dyrehospitalet. Men jeg mener også det er nødvendigt vi nu gør noget ved hans problem.

Det var sidste update på hans mave


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu syg igen 3
  • #2   9. mar 2010 Bolette, trøst dig med, at jo hurtigere de kommer i gang med at undersøge ham, jo hurtigere bliver han jo rask.

    Du har ham snart tilbage, og så kan det da kun gå fremad.

    Lad os høre hvad de finder ud af.


  • #3   9. mar 2010 Gitte: du kan tro jeg nok skal updatere jer smiley



  • #4   9. mar 2010 Åhh stakkels lille Nicki, det er heller ikke sjobvt at skulle efterlade dem, jeg nægtede dog da Gizmo skulle opereres jeg kom med ham om morgen og sad med ham til han faldt i søvn så bar jeg ham selv ind i operationsstuen og lagde ham på bordet og satte mig så ud i venteværelset og der sad jeg til de var færdige med ham så stod jeg med armen inde i buret hos ham indtil han vågnede og jeg kunne tage ham med hjem.. Jeg kunne bare ikke gå fra ham...

Kommentér på:
Nu syg igen 3

Annonce