{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

nu syg igen {{forumTopicSubject}}

Min mor har lige ringer (de passer Nicki fordi jeg selv er syg), Nicki er syg igen. det er ikke mere end 1 uge siden han stoppede med at få piller for nøjagtig det samme, opkast og dårlig mave......... jeg tænker om jeg er over pyldret fordi jeg tænker at ringe til dyrlægen, eller ville i gøre det samme. han var ude ved 6 tiden hvor han kastede op 2 gange og lavede 3 gange (dårlig mave). 3 kvarter efter var han ude og lave 2 gange ( igen dårlig mave) og kastede op 1 gang. siden da har der ikke været noget. og han virker ikke dårlig men frisk nok.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu syg igen
  • #1   6. mar 2010 Er der blod i afføring/opkast?

  • #2   6. mar 2010 der er ikke blod i opkast og om det var der i afføringen ved de ikke, for det skulle gå stærkt og min far fik ikke taget briller på hihi. + at nicki var inde i en busk, så ved det faktisk ikke.

    Det skal måske lige siges at nicki er en hund med meget sart mave, men det plejer dog ikke komme så tæt på hinanden. siden sidste gang for 1½ uge siden har han ikke haft bøvl med maven siden sidste sommer


  • #4   6. mar 2010 Jeg ville også lige give dyrlægen et opkald. Og så ville jeg høre om det var ok at give Pro-Kolin og skånekost.

    Hvis han har så store problemer med diarre, har I så prøvet at give ham HUSK?


  • #5   6. mar 2010 hans mad er skånekost generalt

    har aldrig givet ham HUSK, er aldrig blevet anbefalet det, er det godt?


  • #6   6. mar 2010 Bolette:

    Blackie havde også meget tit tynd mave. Han havde en del maveinfektioner.

    Så anbefalede min dyrlæge mig at forsøge med HUSK. Siden den dag faldt hans dårlige maveting drastisk. Hans afføring blev lidt ligesom gelè, men sammenhængende og ingen diarre.

    Selvfølgelig er det ikke et vidundermiddel, men det kan måske tage LIDT af hans dårlige mave:-)


  • #7   6. mar 2010 Tak for hjælpen alle sammen

    Tak Mette for dine gode råd, vil snakke med dyglægen om det når jeg kommer derud.
    Har lige ringet og de synes ikke jeg skal komme akut, men se tiden lidt an og selvfølgelig komme hvis han bliver ved.


  • #8   6. mar 2010 Nicki dog, hvad er det med dig. Håber du snart er frisk igen. Jeg ville nok også lige ringe til dyrlægen, for det tærer på en hund at have diarré og kaste op. Der skal sikkert noget til for at han bliver frisk igen.

    God bedring Nicki og også god bedring til dig Bolette.


Kommentér på:
nu syg igen

Annonce