{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Mælk i babserne ? {{forumTopicSubject}}

Godaften HG smiley

Sidder lige og ser tv og min tæve Lady er kommet op og ligger ved mig.. Jeg kom sådan til og kigge op hendes babser da de render ud med mælk derfra ! Hvordan kan det være der er kommet mælk i hende (tror da det er det). Sidder her og bliver helt nervøs.. Hun har her på det sidste været meget sur og irritabel over for alle andre hunde også hendes "lillebror" Coda bare han nærmer sig og der plejer aldrig og være noget med de 2..

Er der nogen kloge mennesker der ved hva det er for jeg gør ikke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mælk i babserne ?
  • #1   27. jan 2011 Lyder som falsk drægtighed, medmindre der da er risiko for hun kan være blevet parret i sidste løbetid(?)

• #2   27. jan 2011 Hun har været sammen med hense lillebror men hele tiden under opsyn og adskilt når jeg ikk har været hjemme..

Den ene gør der den er stor og så ville jeg li se de andre og så trykkede jeg og der kommer ud af alle når jeg trykker og en uden jeg gør noget...

• #3   27. jan 2011 jamen han er 8 mdr ??

Han er altid i bur når jeg ikke er hjemme, for ellers ødelægger han min lejlighed. Ellers når jeg har været hjemme har jeg haft dem under opsyn og han har heller ikk været interesseret i og hoppe på hende og hun vil heller ikk have ham på sig da

• #4   27. jan 2011 Så skulle det da være når jeg var på toilettet men så hurtig går det vel heller ikk eller ??

Sys jeg har været meget på passelig med at der absoulut ikke skulle ske noget for det ville sq være helt hen i vejret !

Men ville bare vide hvorfor det kommer ud er det KUN når de er drægtige eller hva ?? jeg ved ikk så meget om det..

• #5   27. jan 2011 8 mdr er rigeligt til at kunne parre en tæve -de kan være kønsmodne allerede fra de er omkring 5 mdr.
    Så mit råd vil da være at holde dem HELT adskilt når tæven er i løb fremover.
    At holde øje er bare ikke nok. Det tager kun et splitsekund for hanhunden at hoppe på, og sidder de først sammen er det jo for sent at gøre noget.

Hvis du er 200% sikker på at hun ikke er blevet parret, så er det jo nok en falsk drægtighed -hvis hun er generet af det, kan du få galastop ved dyrlægen. Det stopper den falske drægtighed

• #6   27. jan 2011 Årh troede faktis de var 1 eller over før de rigtig var kønsmodne..

Ja nyt lære man jo hver dag smiley

• #7   27. jan 2011 Et toilet besøg kan være nok -det er meget forskelligt hvor længe de hænger sammen. Nogen hænger slet ikke sammen, nogen hænger sammen et par minutter og andre hænger sammen i lang tid.

Igen -hold dem HELT adskilt når tæven er i løbetid. Det er den eneste sikre måde at undgå upsparringer på...

• #8   27. jan 2011 Michelle : oki tak jamen hun er skide sur og det er jo nok det så det. har hun bare aldrig været før med falsk gravid.. Men må jo snakke med min dyrelæge så smiley for det er ikk lige så fedt smiley

• #9   27. jan 2011 Var det mig, ville jeg få hende scannet for at være helt sikker på der ikke er hvalpe i hende. Er der det, kan der gives en abortsprøjte (2 sprøjte med 24 timers mellemrum).

Er hun ikke drægtig, kan hun som sagt få gallastop

• #10   27. jan 2011 Nej oki det anede jeg ikke så skal de sørme ikk være sammen næste gang da troede det tog tid sådan noget men ja okay..

• #11   27. jan 2011 Ja tak Michelle jeg vil snakke med mín dyrelæge i morgen..

Tusinde tak

• #12   28. jan 2011 det sq godt i er så kloge var !

Det er slet ikk det jeg spurgte om vel så lad være og være så skide kloge over for mig !
    Hun kan sq næppe være gravid da hun ikk finder sig i NOGEN er i nærheden af hende eller at han må komme på hende..
    Spurgte hvordan der kunne komme mælk i hende når hun ikke er drægtig ! Så svar på det i stedet for tak smiley

Kommentér på:
Mælk i babserne ?

Annonce