592 visninger
|
Oprettet:
Mælk i babserne ? {{forumTopicSubject}}
Godaften HG
Sidder lige og ser tv og min tæve Lady er kommet op og ligger ved mig.. Jeg kom sådan til og kigge op hendes babser da de render ud med mælk derfra ! Hvordan kan det være der er kommet mælk i hende (tror da det er det). Sidder her og bliver helt nervøs.. Hun har her på det sidste været meget sur og irritabel over for alle andre hunde også hendes "lillebror" Coda bare han nærmer sig og der plejer aldrig og være noget med de 2..
Er der nogen kloge mennesker der ved hva det er for jeg gør ikke
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 96
Den ene gør der den er stor og så ville jeg li se de andre og så trykkede jeg og der kommer ud af alle når jeg trykker og en uden jeg gør noget...
mar 2010
Han er altid i bur når jeg ikke er hjemme, for ellers ødelægger han min lejlighed. Ellers når jeg har været hjemme har jeg haft dem under opsyn og han har heller ikk været interesseret i og hoppe på hende og hun vil heller ikk have ham på sig da
mar 2010
Sys jeg har været meget på passelig med at der absoulut ikke skulle ske noget for det ville sq være helt hen i vejret !
Men ville bare vide hvorfor det kommer ud er det KUN når de er drægtige eller hva ?? jeg ved ikk så meget om det..
jan 2007
Så mit råd vil da være at holde dem HELT adskilt når tæven er i løb fremover.
At holde øje er bare ikke nok. Det tager kun et splitsekund for hanhunden at hoppe på, og sidder de først sammen er det jo for sent at gøre noget.
Hvis du er 200% sikker på at hun ikke er blevet parret, så er det jo nok en falsk drægtighed -hvis hun er generet af det, kan du få galastop ved dyrlægen. Det stopper den falske drægtighed
mar 2010
Ja nyt lære man jo hver dag
jan 2007
Igen -hold dem HELT adskilt når tæven er i løbetid. Det er den eneste sikre måde at undgå upsparringer på...
mar 2010
jan 2007
Er hun ikke drægtig, kan hun som sagt få gallastop
mar 2010
mar 2010
Tusinde tak
mar 2010
Det er slet ikk det jeg spurgte om vel så lad være og være så skide kloge over for mig !
Hun kan sq næppe være gravid da hun ikk finder sig i NOGEN er i nærheden af hende eller at han må komme på hende..
Spurgte hvordan der kunne komme mælk i hende når hun ikke er drægtig ! Så svar på det i stedet for tak
Mælk i babserne ?