Ny sterilliseret, mælk i babserne? {{forumTopicSubject}}
Ziva blev i mandags sterilliseret, og alt gik godt
Igår begyndte hun så på noget hun aldrig har gjort, nemlig at rende og pive, hun skulle også hele tiden rede seng i dyne og tæppe på sofaen, og hun tog et par bamser med i sofaen, lagde dem til rette, pattede lidt på dem, flyttede rundt på dem osv..
Efter hendes to løbetider blev hun begge gange falsk drægtig, men hun har aldrig haft "hvalpe", men mælk i babserne havde hun i første falsks drægtighed..
Nå, men idag ser jeg en plet på sofaen hvor hun ligger, og da hun vender sig om på ryggen ser jeg nogeg hvidt og vådt på den ene babs, og ja, det er jo så mælk :-s
Er det normalt efter sterillisering?
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 453
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.212
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.303
hvor var hun i forhold til sin sidste løbetid da hun blev steriliseret ??
da min ældste skulle steriliseres tog vi til dyrlæge til aftalte tid, han trykkede på hendes bryster og der kom lidt ud, så blev vi sendt hjem med en tid 8-10 dage senere ....
feb 2011
Der blev selvfølgelig tjekket med jævne mellemrum op til operationen, og der kom intet ud...
Jeg ringer til dyrlægen i morgen og høre hvad jeg skal gøre
feb 2011
http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/437380-hun_danner_maelk_efter_en_sterilisation
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.910
Er hendes dievorter normalt så store? Jeg synes som regel knap nok man kan ane dem på tæver, der aldrig har haft hvalpe .
Er hun ellers ved godt mod efter indgrebet? Smertedækket?
feb 2011
Hun er ekstrem klistrende, render og piver, vil ikke rigtig spise (kun hvis jeg håndfodre), mælk i babserne (kan dog kun finde en med mælk, og det render selv ud bare hun ligger og sover, så har pletter på sofa og bukser) :-s, og så er hun små mopset overfor andre hunde..
Og så har hun fået sidste gang smertestillende idag
Mht dutterne så voksede de i størrelse efter første løbetid, og der havde hun også mælk i falsk drægtighed, og de voksede lidt igen efter 2 løbetid, og ja, nu ser de sådan her ud
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.940
Vær obs på at såret bliver holdt rent (især hvis mælken løber) og kontakt dyrlægen hvis du får brug for medicin (galastop).
feb 2011
Og mht såret, så må jeg gerne vaske det forsigtigt med klorhexidin
Og mange tak for svarene ^_^
Ny sterilliseret, mælk i babserne?