Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  røgten/scanning?
  • #1   6. feb 2011 Vi scannede Selena på dag 24. Der kunne de se 2. Som der jo var. Gav 1200 kr

Xenia blev scannet og røntgen fotograferet da der var 1 uge til forventet fødsel. Både på scanning og røntgen kunne vi se 3.. Gav 850 (fik røntgen gratis)

Men det mest præcise er nok røntgen, men det er jo først lige inden fødsel man kan se noget dér...

• #2   6. feb 2011 Røntgen af drægtigheden er bedst til at se det nøjagtige antal af hvalpe - og man skal vente til henimod slutningen af drægtigheden. Ved ikke havd det koster.
    Scanning kan foretages fra ca. dag 18 - men man kan ikke være sikker på antallet.
    Vi har lige fået scannet vores Asta - og dyrlægen kunne love os 5 hvalpe - men jeg tror at der er flere :0)
    Vi betalte 750,- kr.

• #3   6. feb 2011 ok tak michelle smiley

• #4   6. feb 2011 ok. det er nemlig fordi vores egen dyrlæge ikke kan scanne, men kun røngten. men hun er på 35. dagen. så er det vel for tidligt til det endnu?

• #5   6. feb 2011 Som jeg kan læse mig til, - så er røntgen først fra uge 47....

• #7   6. feb 2011 ok. mange tak. så må jeg lige hører min dyrlæge om hvornår de kan gøre det.

• #8   6. feb 2011 Lena - sikke noget sludder - yes - det bliver nogle store hvalpe:0)...

• #9   6. feb 2011 Dorte G:
    750 kr. for en scanning, det lyder da billigt? fik du rabat, eller er det bare min dyrlæge der er dyr? har fået af vide at det ville blive 1400 for at få hende scannet

• #10   6. feb 2011 er blevet snydt med begge dele smiley

men hvis man vil vide antallet, så er det røntgen der er mest sikkert... men jeg er nået frem til, at det bedste er at gemme pengene og bruge dem på at tage et billed af tæven efter fødslen, hvis jeg er det mindste i tvivl om det er flere hvalpe i hende.

Med røntgen har jeg prøve at få at vide at hun var tom og der så var to - at der var 5 og der kom 6 - at der var 6 og der kom 9 smiley

• #11   6. feb 2011 fik taget bloprøve,, negativ ingen hvalpe.. så røngten.. samme resultat ingen hvalpe.. ( 52 dagen ! ) en scanning samme dag som røntgen og vupti 2 små hjerter.. intet skønnet antal, men der kom 5 store hvalpe.. så intet er sikkert.. scanninger kan drille, flere har oplevet at de ser 6-8-10 hvalpe på scaningen og tæven får kun 2-3 hvalpe.. fra scanningen kan der nå at absoberes fostre, så tallet er usikkert..

• #13   7. feb 2011 Anja - prisen på 750,- er normal hos vores dyrlæger - men vi bor også i udkants-danmark ;0)

Kommentér på:
røgten/scanning?

Annonce