{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.554 visninger | Oprettet:

Årrh mit hjerte græder lige nu. {{forumTopicSubject}}

jeg er så trist og ked. For 8 uger og 4 dage siden offentlig gjorde min svigerinde at deres gamle tæve på 8 år var blevet parret med datterens han på lige godt 1 år. Jeg skyndte mig at snakke med dem og forsøge at overbevise dem om at hun skulle ha en abortsprøjte, men nej for dyrlægen havde sagt god for det smiley

Nu snakkede jeg så med svigermor i går og spør ind til den her parring om hun er drægtig eller??? det ved hun faktisk ikke så vi bliver eninge om jeg skal ringe op til dem og forhøre mig stille og roligt.

Det gør jeg så i dag da det i morgen er 62 dage siden hun blev parret første gang. Min svigerinde siger.... tror ikke der er noget, men kommer der en eller to så opdager vi det jo. Hmm spør ind til evt hævede patter, om hun er gået fra foder, om hun bygger rede osv. Ja hun bygger rede helt vildt, de synes hun har taget meget på, men synes ikke rigtig der er noget at se på patterne. Så hun er nok gået tom. Hmm ja vi kan jo kun håbe dette.

Det der gør mig helt vildt gal kommer så nu..... ja og når hun kommer i løb igen så bliver det jo det samme.... NEJ den hanhund må lukkes fra eller på ferie. Jamen det kan vi ikke for så hyler han og vi får slet ikke sovet i hele perioden..... og hunhund skal ikke stereliseres for det er hun for gammel til. Jamen så må hannen jo kastereres nej for den ene sten er ikke faldet ned og sidder i bughulen, og han har jo vejrtrækningsproblemer så han skal ikke i narkose..... Jøsses altså.

Nogen der vil bytte noget familie??????

Lige nu sidder jeg og håber af hele mit hjerte at hun virkelig er gået tom, og så at datteren er flyttet hjemmefra når hun kommer i løb igen selv om jeg tvivler på dette.... Stakkels lille tæve...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årrh mit hjerte græder lige nu.
  • #1   26. feb 2011 Nej tak. Lige nu priser jeg mig lykkelig for min egen familie.
    Stakkels hund.


  • #2   26. feb 2011 Hvorfor har sådan nogle mennesker overhovdet hund? De gider jo ikke det ansvar der følger med....

  • #4   26. feb 2011 Jeg har så ondt af den lille tæve, og jeg er så gal inden i, men jeg kan bare ikke lige rive et par dage ud af kalenderen og tage til nordjylland for at være der for hende.

    Nej det med dyrlæge det er ikke nødvendigt det skal hun nok klare selv hvis der er noget og for at det ikke skal være løgn så er de ikke hjemme hele dagen i morgen så hvis der gemmer sig en enkelt eller to i hende så er hun HELT på egen pote. hvis de er heldige er deres 13 årrige dreng hjemme som har damp, så det skal da nok gå... Jeg er lige ved at brække mig.


  • #5   26. feb 2011 Pu ha. Jeg forstår godt du ønsker en anden familie. De er så bedøvende ligeglade med den hund

  • #6   26. feb 2011 Jeg kan ikke forstå de ikke lytter til dig, når du har 4 af slagsen. Min familie ville nok tænke sig om hvis jeg begyndte at sige argumenter for hvorfor den ikke skulle parres, men heldigvis har jeg ikke sådan en familie..

    Nej min kusine på 9 år ønsker dig en chihuahua.. DEt er mit størte problem nu.. Jeg kan være ligeglad for snakekr ikke meget med min moster eller kusine. Men mit hundehjerte siger noget andet. Pigebarnet skal jo have lov til at prøve at have hund i sin barndom.. (siger min moster). Jeg sukker bare dybt,.


  • #7   26. feb 2011 derfor man ikke skal have hund af hvert køn, hvis ikke man havde tænkt på sådan noget inden.

  • #8   26. feb 2011 Ryster på hovedet, gid den tæve kunne få et andet bedre hjem!

  • #10   26. feb 2011 Pia og Thomas A: Om hun ved det eller ej, fornemmer hun ville være ret så ligeglad med sådan information sådan som TS beskriver hun giver af svar tilbage....

  • #13   26. feb 2011 Jeg kan kun give jer alle ret. Og jeg er gal og trist.

    Vi har jo fortalt dem 1000 vis af gange hvordan vi takler løb her i huset og hvor meget arbejde der ligger i både at ha hunde i hvert køn, og det at have hvalpe, men der er åbenbart ikke så meget der fiser ind på den øverste etage.

    og så vidt jeg nu kan forstå har de her to hunde bare fået lov til at parre som de havde lyst til, og han har åbenbart i samme periode parret en hel søster til tæven da hun var på besøg i julen også...

    kan slet ikke forstå at dyrlægen ikke vejleder mere end som så, men det kan godt være det er for evt at kunne tjene nogle penge på evt kejsersnit eller hva ved jeg.... tror helt sikkert ikke det var noget MIN dyrlæge ville anbefale.


  • #14   26. feb 2011 Åh. kender følelsen. Jeg kæmper lige nu med svigermekaniken der har en killing som ikke får killinge foder men noget lorte foder til voksne katte fra brugsen og render ude og nu tror de hun er drægtig og hun er kun et halvt år! Samtidig har de kun givet 1 vaccine og hun skal revacineres men det har de ikke råd til men så hjælper den første jo ikke! Hun ligger på spisebordet da hun ikke har noget klatrehalløj hun kan ligge på. Jeg har nu købt en 4 kg's kvalitets killinge foder til dem som jeg vil have de giver hende til posen er tom og så kan de gå over til det andet igen bare hun lige får noget ordentligt killingefoder indtil hun er lidt mere voksen. Nu overvejer jeg så at bestille en tid til at få hende sterriliseret på min regning så vil det snart ende op i 3000 kr jeg har brugt på den kat! og det ikke min. Er så frustreret. Det også mig der ofte sørger for at børste den når jeg er der ellers blev det ikke gjort smiley Det er en blanding af main coon og norsk skovkat

  • #15   26. feb 2011 Anita: Gid flere var som dig smiley Jeg er næsten uddannet dyrepasser og det er derfor ekstra svært for mig at acceptere det. Det går imod alt hvad jeg står for smiley

  • #16   26. feb 2011 Det vil jo nok ikke hjælpe men hvad med at printe noget ud med risikoen for kræft hos kryptokide hanner?
    Måske de holder mere af ham end af tæven.


  • #17   26. feb 2011 Anita: Tak for rosen smiley Det træls at de ikke selv gør noget men kan bare ikke lade være at blande mig det enten det eller at jeg bliver totalt uvenner med dem smiley

  • #18   26. feb 2011 Jeg synes du skal prøve at slå på ca. 1/4 del af alle intakte tæver får livmoderbetændelse, hvis de ikke steriliseres... Og skal de når det kommer oppereres så koster det snilt det dobbelte af en alm. sterilisering...

  • #19   26. feb 2011 Anita: tusind tak for rådene smiley Har aldrig selv haft kat så min viden er begrænset det samme er deres smiley

Kommentér på:
Årrh mit hjerte græder lige nu.

Annonce