660 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Den kære løbetid Den kære løbetid

vi har to tæver som der normalt følges ad i løb, og den ene gik i løb for en lille uge siden, og den anden er meget hævet og jeg har jo tjekket hende dagligt da hun skal parres i denne løb.

Så her for 10 min siden var pigerne ude og da de kom ind havde sidste tæven 3 pletter blod på sine bagben, og jeg tjekker hende igen, men umiddelbart er der ikke noget at se, men obsevere hende lige et øjeblik og vupti så har hun slikket sig på benene så hun er helt ren igen.... tror simpelhen bare hun snyder os lidt ved at være EKSTREM renlig denne gang, så nu holder jeg lige øje med hende et par dage og så ser jeg tiden an, men ellers må vi jo lige en tur forbi dyrlægen for at se hvor langt hun ca er nået i løb, men vi skal bruge egen han så ham kan vi jo også nogenlunde fornemme det på når tiden er.

De kan godt nok snyde de der tæver ;o) andre der har oplevet at tæverne er blevet ekstra renlige ang løb efter hvalpe. (hun havde et kuld for ca et år siden)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den kære løbetid
  • #1   7. mar 2011 Nope, min "den eneste af de nuværende 3 som har haft et kuld" sviner stadig som om hun ikke anede at hun "hele tiden TABER noget" Hehehe..Hun blir 7år til April og hendes søster sviner lige så meget..

Den mindste og yngste på 1år har lige været i sin første løbetid "i Dec.", og jeg opdagede det kun pga. jeg vågnede før hende en morgen, så jeg så en minimal blodplet hvor hun sover, var hun vågnet før mig så havde hun gjort rent så jeg ikke havde set det. ;o)

Men enig i at de er luskede, jeg kan altid spotte hvem der er på vej i løb, for den hund bliver pludseligt Totalt døv ved indkald. ;o))

• #2   7. mar 2011 UUUUUuuhhh, LOVE IS IN THE AIR!!!!!!

Boss (som du så inden længe kan kalde Mr LOVERLOVER) skulle bare lige vide, hva??????

• #3   7. mar 2011 Min tæve på godt 6 år har dog aldrig fået hvalpe, men hun holder sig ekstremt ren, når hun er i løb. Det er faktisk kun p.g.a. at hun svulmer lidt op og bliver vildøv og lidt sær, at jeg ved, når hun er kommet i løbetid. Det var faktisk kun de første 2-3 gange jeg opdagede nogle få blodpletter. Måske er din tæve bare med alderen blevet rigtig god til at holde sig ren eller bløder meget lidt.
    Held og lykke med parringen smiley

• #4   7. mar 2011 Maibritt: jeps hvis alt går vel så er der jo ikke længe til ;o) og vi glæder os HELT VILDT.... så må du kommer og kigge dem, det nåede du jo ikke sidst.

• #5   7. mar 2011 Det kan du trygt regne med!!!!!
    Det blir også næsten-lidt-på-en-måde-med-lidt-go-vilje-agtig mine små børnebørn, ;O)

• #6   7. mar 2011 Ha ha ja det kan man jo godt kalde det ;o)

Kommentér på:
Den kære løbetid

Annonce