5.764 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Anbefal en foxterrier kennel (glathåret) Anbefal en foxterrier kennel (glathåret)

Nogen herinde der kan anbefale gode foxterrier kennel'er som ikke fremavler den lange næse helt så meget? Og selvfølgelig fremavler et godt og socialt væsen.
Vi havde Sille fra kennel nørlund - men hun avler desværre ikke fox længere, så vi leder efter en ny kennel nu he -, så vi kan komme op og besøge kennelen og forhåbentlig blive skrevet op til en hvalp smiley
Vores gamle er blevet aflivet for lige knap og nap en uge siden, og jeg savner hende som bare fanden.
Men min far holder altså på vi skal have en fox igen når han er hjemme fra sin motorcykel rejse til canada om 3 måneders tid, og da jeg jo højst sandsynligt er rejst eller andet om nogen år, så er det jo ikke mig der skal bestemme hvilken hund vi skal have smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal en foxterrier kennel (glathåret)
Kommentér på:
Anbefal en foxterrier kennel (glathåret)

Annonce