{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overgang til fast føde
  • #1   23. maj 2011 Jeg begynder at fodre på hvalpene, når de kommer på benene. Altså når de er 17-20 dage gamle. De tilbydes RC Starter og Hills P/D opblødt og iblandet ymer, piskefløde og æggeblomme til vællingekonsistens.

• #2   23. maj 2011 Vi bruger vores hvalpefoder opblødt men fast. Lidt A38 blandet i.

Det får de fra 3 - 3 1/2 uge.

• #3   23. maj 2011 Tak for input. Jeg spørger fordi vi i første kuld i 2005 havde en hvalp som ikke udviklede sig korrekt. Hun kom aldrig rigtig op på benene og måtte desværre aflives som 12 uger. Lidt det samme skete i andet kuld og en god ven ringede til Arnbjerg på det daværende KVL. Hvalpen blev undersøgt på kryds og tværs med røntgen, scanning med videre og ingen misdannelser overhovedet. Han kom frem til at vi fodrede for godt og for tidligt. Vi startede ved 3 ugers alderen. Har senere fundet ud af at nogle venter til 5 ugers alderen. Det der skete var at hvalpen blev for tung. Senerne i bagbenene blev for korte og hun kunne ikke bøje rigtigt. Vi har le en meget solid race på korte ben. Har en hvalp i dette kuld på 1,5 kg og 4 uger på torsdag. De 2 andre er lidt mindre. Alle er allerede oppe hvilket er atypisk. Kan godt måske på tæven at hun ikke åbner malkebaren lige så hurtigt som tidligere. Hun er en super mms men jeg føler at begge parter er ved at være parat. Så jeg var bare nysgerrig vedrørende hvad I andre gør. TAK!

Kommentér på:
overgang til fast føde

Annonce