{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Er hun drægtig? {{forumTopicSubject}}

Vi har for ca. 4 uger siden fået vores 3årige Finske Lapphund parret for første gang. Og nu vil vi meget gerne vide om hun ER drægtig smiley

Hun er normalt ikke en særligt "menneske-social" hund, i den forstand at hun selv vil bestemme hvor og hvornår der skal hygges.. men i hvert fald de sidste to uger har hun været meget "anhængende" og faktisk lidt af en hyggehund, der nærmest hele tiden vil være i kontakt med os. Hun er stadig interesseret i at lege, som før.. Hun plejer dog at være meget interesseret i at træne (hygge-træning i stuen) men da jeg ville prøve i går, skulle hun overtales rigtig meget før hun egentlig gad.. Det plejer ikke at være muligt at "køre hende træt" i hundeskoven, men nu bliver hun hurtigt træt og er igen meget "anhængende"..
Der er ikke rigtig noget at se på hende, og hun har egentlig heller ikke øget appetitten.

Vi håber meget på at hun er drægtig, men da det er første gang for hende OG os, håbede jeg lidt på, at der var nogen her der kunne give et bud på om hun er drægtig, ud fra det jeg har skrevet smiley


Hilsen en spændt Melanie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hun drægtig?
  • #1   4. jun 2011 hvordan ser hende pattevorter ud? de skal gerne være lettere hævet på dette tidspunkt. det er det mest konkrete tegn man kan få på drægtighed, men de andre ting du beskriver kan også sagtens tyde på det. Men synes at patterne er en god indikator...

  • #2   4. jun 2011 Den psykiske reaktion tyder meget på en drægtighed. Sådan har alle mine tæver det. Du kan først se og mærke om der er hvalpe om ca 14 dage, alt efter hvor mange hvalpe hun får. Når det er første gang mærkes hvalpene ikke så huritgt, som ved de efterfølge3nde drægtigheder. Held og lykke med hvalpene

  • #3   4. jun 2011 Hvis du vil være helt sikker på om der er nogen, så få hende scannet hun er langt nok henne nu til at de kan ses på en scanning-

  • #4   5. jun 2011 Tak for de hurtige svar smiley

    Hendes dievorter ser umiddelbart ikke hævet ud, men vi er ikke sikre smiley
    Vi har overvejet en scanning, men vi synes måske det er lidt at "snyde":D En del af spændingen er jo at se hvor mange der kommer..


  • #5   5. jun 2011 dievorterne bør være hævet på dette tidspunkt, men ja, en scanning kan ko udløse spændingen:-) hvis du har mulighed for det, kan du evt ligge et billede ind, hvor hun ligger på ryggen, så jeg kan se dievorterne...

  • #7   28. jun 2011 En lille opdatering:

    Vi er nu helt sikre på at hun er drægtig smiley Hendes mave er blevet stor og hun puster mere nu. vi er rigtig spændte, for i dag, mener vi, er 56. dagen, så der er jo egentlig ikke så lang tid igen! smiley

    Tak for svarene, det hjalp os rigtig meget, og gjorde ventetiden indtil nu, mere udholdelig smiley


  • #8   28. jun 2011 tak for opdateringen:-) held og lykke med hvalpene...

Kommentér på:
Er hun drægtig?

Annonce