907 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ingen parring til Bianca i dag Ingen parring til Bianca i dag

For hun er slet og ret ikke klar.

Skulle have været i Malmø kl. 10, men det måtte jeg aflyse, sådan i sidste øjeblik. Men det lykkes, og vi taler sammen i aften for at se om jeg skal afsted i morgen eller fredag.

Min han Baloo er vældig interesseret i hende, men han gør ingen forsøg på at ville parre hende, selvom hun gør sig til.

Afhængig af hvilken dag jeg skal tælle fra, så er hun på 12. eller 13. dagen i dag. Sidste gang blev hun parret på 13. og 15. dagen. Men er det 12. dagen i dag, så passer det godt med at hun ikke er klar.

Ja, jeg, jeg kunne da godt få taget en blodprøve, men Baloo har været en sikker indikator de andre gange hun er blevet parres.

Pyt Bianca, jeg fik aflyst turen, og vi tager den bare en anden dag.

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen parring til Bianca i dag
  • #1   20. jul 2011 Ja de får det som de vil have det de små damer... selvom man ikke kan være 100 % på hanhundens signaler... når HAN nu ikke må.... det har jeg prøvet med Fossi... Liv skulle parres med en anden han og jeg gik efter hvad signaler Liv og fossi... sendte til hinanden... og så endte Liv med at komme for sent afsted ... den fremmede hanhund var helt på mærkerne da hun ankom men liv afviste og så mente vi at vi måske var for tidligt afsted... og lod hende blive... men det var for sent for hanhundes interesse faldt og liv blev mere afvisende... nu har vi lært at liv skal parres tidligt.... det viste fossi os nemlig da han fik lov...... men nu er alle vore hundepiger pensionister.... og vi har nu altid startet "burhøne tiden" ved de første tegn på at fossi vil forsøge at parre.....så omkring 3-5 dage efter vi har set at de er løbske og fra dag 1 hvis tegnene er der (altså at tøsen er for villig og drengen for meget med på den ). heller for tidlig og for længe en for sent.

• #2   20. jul 2011 Held og lykke med projektet smiley

• #3   20. jul 2011 Ja held og lykke imorgen, hvis det er der. Glæder mig så meget til at se resultatet af parringen.

• #4   20. jul 2011 Som det er lige nu, så bliver det fredag og søndag. Baloo for lov til mere og mere, men ikke nok til at jeg tør løbe an på at køre i morgen.

• #5   20. jul 2011 Nej ok... Håber det bedste.

Kommentér på:
Ingen parring til Bianca i dag

Annonce