1.017 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Yes vi venter hvalpe til september Yes vi venter hvalpe til september

Jeg har lidt hyggeavl af racerne Prazsky Krysark og Dværgpinscher. Det er blandigshvalpe. Vi har lige været til scanning og der er 4 hvalpe. Vi glæder os såååå meget. Scanningsbilleder af hvalpene kan ses på min hjemmeside www.prazskykrysarikmickey.dk, håber i for tid til at kikke forbi og se billederne smiley og måske ligge en lille hilsen smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yes vi venter hvalpe til september
  • #1   28. jul 2011 Hjemmesiden virker ikke.-

• #2   28. jul 2011 Den virker fint ;o)
    Man skal selvfølgelig bare lige lade være med at tage komma'et med ..

• #3   28. jul 2011 hvor bor du henne af i landet det syndtes jeg ikke lige jeg kunne læse mig frem til på din hjemme side

• #4   28. jul 2011 Michelle S, jeg bor på sjælland i storkøbenhavn smiley

• #5   28. jul 2011 okey mange tak

• #7   28. jul 2011 For mig er det: at vi har hvalpe engang i mellem for hele oplevelses og den fornøjelse det er at have hvalpe. Det at se dem vokse og udvikle sig, det finder vi utrolig spændende og en stor oplevelse at være med til. Håber det var svar nok Pia H smiley

• #9   28. jul 2011 Pia H, kan ik forstå at man kun kan opdrætte hvis man har tavel på sin hund??? kan ik se nogen forskel på at avle med tavle og uden.

Nu er mine hunde passet med sundhedsundersøgelser, samt de er patellafri, fontanelfri og er sunde og raske. Kunne ikke drøme om at avle på hunde der ikke er sunde og raske.

Men det er en typisk adfær for visse folk herinde ikke at kunne glæde sig på andres vegne, men kun komme med en masse ævl, blot for at gøre sig bemærket. Ja undskyld mig, men det pisser mig total at alt det der antiparti over os der har valgt ikke at få tavle på vores hunde.

Vi er trods alt mange med hunde uden tavle der har sunde og sygdomsfrie hunde. Tænk lige over det inden du sådan fyre en masse negativt af. Det er åbenbart meget svært at ønske tillykke, for nogen mennesker herinde.

/Jeanett

Så måske man

• #11   28. jul 2011 Jeanett P: Der er da en verden til forskel på at avle med tavle og så uden. Tavlen giver bla. mulighed for at tjekke hvordan det står til med sundheden i hele familie, både bag ud og til siderne. Og tavlen gør det betyderlig nemmere at undgå indavl osv.

• #12   28. jul 2011 Stort tillykke...Det skal nok blive hyggeligt...
    Nej jeg tror desværre ikke du kan finde folk blandt tavlesnobberne, som over hovedet kan forstå du synes det er hyggelig, spændende og dejligt...

• #13   28. jul 2011 Fordi jeg syntes det er hyggeligt og en stor oplevelse for vores børn også. Hvad kan du så forslå man kalder det???

Det er iorden jeg ikke finder nogen som helst blandt "tavlesnobberne" som i kalder jer, der syntes om mit avl. I gør det åbenbart for pengen, for i gør det jo ik fordi i "synes det er hyggelig, spændende og dejligt", hvorfor går i det så???? der må da være noget der driver til at ville avl??

Rigtig nok at man med tavle kan fidne sygdomme lang tilbage i familien. Men der kan opstå sygdom alligevel, der er ingen af os der er garanteret, fri for sygdom tavle eller ej.

Jeg mener jeg har mit på det rene ved at have mine hunde sygdsomfrie, og glæder mig over endnu et dejligt kuld hvalpe...

/Jeanett

Kommentér på:
Yes vi venter hvalpe til september

Annonce