{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  små hvalpe udenfor..
  • #1   30. jul 2011 Vi havde vores hvalpe ude på græsplænen da de var 4 uger, vi lavede en kravlegård med tildækning for solen så de ku være lidt i skygge...

    Tror man plejer at sige at de ik skal lægge sig til at sove udenfor hvis der er for køligt, så skal de ind...


  • #2   30. jul 2011 Mine hvalpe var så småt med ude fra de var 3 uger. På et tæppe i haven og med mor og en kurv til at ligge i. De var kun ude lidt minutter i starten.
    Som 4 ugers legede de vildt og voldsomt i hele haven - som var af græs og sten.

    Vejret var forår/sommer. Ikke vildt varmt, men heller ikke helt koldt. Sådan som vejret er nu smiley


  • #3   30. jul 2011 Svigers lhasaer var ude første gang (sådan rigtigt) da de var knap 4 uger.. De undersøgte, legede og tumlede i blomsterbede =)

    De halsede en del pga den nye oplevelse og varmen, så husk at have vand at give dem =)


  • #4   30. jul 2011 Jeg prøvede i det meget tidlige forår, at tage min hunds 11 hvalpe med ud.....Meen det kunne jeg godt opgive, tæven ville ikke have det...
    2 dage senere, så ledte hun dem selv ud alle 11...
    Fantastisk...Aldrig før haft en tæve med instinkterne sådan i orden.


  • #5   30. jul 2011 oki.. men nu har vi en enorm have, så tør ikke rigtig bare at tage dem ud. så vi må få lavet en indhegning.. tusind tak for svar.

  • #6   30. jul 2011 Hvalpene skal nok blive ved morhund - men ellers kan du gøre som jeg gjorde da hvalpene blev lidt ældre og lidt mere vågede. Jeg hegnede noget af haven ind, så de stadig havde meget plads at lege på - men ikke så lidt som de har i hvalpegården inden for.

  • #7   30. jul 2011 min mors lhasaer begyndte at komme ud i tirsdags. der var de 3 uger og 4 dage de nyder det virkelig... de løber på græs og vi sørger for god skygge til dem og at de har adgang til vand

  • #8   30. jul 2011 Vores var ude som 4ugers i højsommer, men med halv skygge/halv sol, så de selv kunne vælge. De var selvfølgelig under observation, men det var tydeligt at de hyggede sig - og der blev leget meget, og så var der fred bagefter. :o)
    Men sørg for at holde øje med dem - de skal helst ikke lægge sig til at sove, og start med et par minutter fra start af. smiley


  • #9   30. jul 2011 Der jeg skal have hvalp fra kom de ud første gang da de var 3 uger, men kun kort tid af gangen, men da de var 4 uger var de ude længere tid og nu er de 6 uger og er vejret godt er de ude det meste af dagen, de løber både på græs og fliser smiley

    Men vil sige at regner det eller blæser meget så bliver de inde og kommer kun lige ud og tisser.


Kommentér på:
små hvalpe udenfor..

Annonce