7.774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Drægtig og opkast Drægtig og opkast

hejsa.
Jeg har en lille blandings hund som måske er drægtig, hun skal op og scannes her den 13 september, men mit problem er at hun kaster op bare nogen små klatter, ca en 2-3 gange om ugen, er der nogen af jer andre der har oplevet det hvis jeres hund er drægtig??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drægtig og opkast
  • #1   4. sep 2011 Ja....:-)

• #2   4. sep 2011 ja også her

• #3   4. sep 2011 okay tak smiley er det normalt så

• #5   4. sep 2011 okay så må jeg jo bare håbe på hun er med hvalpe, er jo så bekymret for om hva det kan være, men tusind tak for jeres hurtige svar smiley

• #6   4. sep 2011 Åhh jeg håber da ikke det er hende du har på din profil som er drægtig for hun er jo alt for ung :-((

• #7   4. sep 2011 Aldrig oplevet det. Bianca er 6 uger henne med hendes 3. kuld.

• #8   4. sep 2011 har fundet ud af at hun er fra den 15 marts, og har snakket med en dyrlæge om det, og hun sagde at det skal hun nok klare, men tro mig det var heller ik med i vores plan med hvalpe, det var et uheld, men nu tar vi det hvis der er noget

• #9   4. sep 2011 Det er forskelligt fra tæve til tæve....jeg har haft tæver, hvor man næsten kan tage det som et tegn på drægtighed da de normalt aldrig brækker sig, men jeg har også haft andre hvor de slet ikke har gjort det...

Men unormalt er det ikke i hvert fald.

• #11   5. sep 2011 Begge mine cockerer kastede op i starten de var drægtige....

• #12   5. sep 2011 det var dog utroligt så mange uheld der sker, hvor svært kan det være at holde øje med sin hund. Eller var det nu et uheld..... og så skrives der bare uheld for ikke at modtage kritik.
    Usmageligt.

• #13   5. sep 2011 og hvem er så hanhunden/ faren?

• #14   5. sep 2011 tusind tak for jeres svar, det var rigtig sødt af jer, nu er jeg lidt mere rolig smiley

• #15   5. sep 2011 og med hensyn til dig cavalier tossen så var det et uheld, og det var heller ik derfor jeg skrev mit problem for at høre din mening, kan huske da jeg første gang skulle oprette en profil, der kom jeg sørme til at oprette bibi profil under ægte king charles, men i løbet af kort tid fik jeg da godt nok besked fra dig, men tusind tak for hjælpen. men hunden der har parret hende er også en blandings hund puha siger jeg bare smiley men den er li så dejlig og sød som bibi, og som sagt har jeg snakket med en dyrlæge omkring hvis bibi skulle være med hvalpe, og hun siger at det skal hun nok klare, så det håber jeg og tror på smiley

• #16   5. sep 2011 Mille, jeg tar ik det du skriver som en fornærmelse, det er godt skrevet og jeg har ik valgt en abort fordi jeg blev meget i tvivl for har hørt så meget dårligt om abort, og hvorfor gi hende noget som ik er godt for hende tænker jeg, og når dyrlægen siger hun nok skal klare det, tror jeg på det smiley
    men er glad for at i har svaret på det med opkast tusind tak smiley første gang jeg prøver det her så tusind tak smiley

• #17   5. sep 2011 Theresa har du får Bibi hjertescannet?? nu er hun jo halv cavalier så hun er lige så udsat på hjertet som hvis hun var ren racet?? Mere så du ikke ricikere der går noget galt under vejs.

• #18   5. sep 2011 nej det har jeg ik, men ville spørge dyrlægen når jeg skal op og have hende scannet for at se om der er hvalpe i hende smiley
    men sødt du skriver det .-)

Kommentér på:
Drægtig og opkast

Annonce