710 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Gylp / opkast Gylp / opkast

Min Sille er ikke syg, men nu har jeg bare lagt mærke til hun ligesom får en smule gylp eller opkast hvis hun f.eks har ligget og så rejser sig eller løber. Ja der er ingen sådan fast tidspunkt. Det har også sket kort efter hun har drukket vand.

Det er kun væske - efter hvad jeg har nået at se, inden hun slikker det op.

Hun spiser normal og virker helt normal smiley
Hun er ikke drægtig - har fået hvalpe i august så ikke mere sex til den dame *GG*

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gylp / opkast
  • #1   13. dec 2010 Får hun Markus Mûhle eller andet koldpresset foder?

• #2   13. dec 2010 De får Arion hvalpefoder - har Bonnie på 19 uger og da Sille ikke er overvægtig snare tvært imod så får hun også hvalpefoder smiley

De får begge nogle dråber lakseolie ca. 4-5 gange ugentligt. Det har de fået i ca. 2 mdr.

• #3   13. dec 2010 Er det ofte længe side hun har spist, så kan det være fordi maven "går tom"... Ellers så prøv at snak med dyrlægen om at få hende tjekket for orm.

• #4   13. dec 2010 Hun fik ormekur inden hun fik hvalpe og dyrlægen sagde hun ikke skulle have efter hvalpene var født.

Jeg holder ikke som sådan øje med hvor tit hun spiser. Skålen bliver bare fyldt når den er tom *gg*

• #5   14. dec 2010 kan det ikk være en hårbold der driller som ikk vil op?? det for hunde jo også engang imellem...

• #6   14. dec 2010 Som Ginne også skriver, så kan det være fordi maven er tom/danner for meget mavesyre.

Hvis Bine (Vores hund) for tidlig aftensmad, og vi sover længe dagen efter, så er det 100 % sikkert hun kaster op kort tid efter hun har rejst sig om morgenen/formiddagen, fordi maven har været tom for længe.

Hun får derfor altid lidt senere afttensmad fredag og lørdag eller når vi har ferie.

• #7   15. dec 2010 Nåede ikke dyrlægen idag, men måske imorgen da de har senere åbningstid.

De begge er også begyndt at klø sig på maven - sådan med det ene bagben mens de står på de 3 andre.

Kunne det ikke tyde på der måske var noget i tarmene som ikke skal være der? Det kan da ikke være pga. sult da de har fri adgang til mad og vand ?
    Dog ikke om natten da jeg ikke gider stå op til pøller om morgen fordi den bette ikke kan holde sig - De bliver luftet sidste gang ved 23'tiden og er ude kl. 06

Kommentér på:
Gylp / opkast

Annonce