{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  siste indlæg(L2HGA)
  • #1   21. jun 2006 Er der da folk, der mener at det ikke skal diskuteres her på HG?

Nåda... Det er jo en hundeside, så selvfølgelig skal det da diskuteres. Man kan jo altid håbe at folk bliver klogere og forstår at det er en god idé at få tjekket sine hunde inden avl.

• #2   21. jun 2006 Belinda
    kan ikke anden sige da jeg gi min vennelist igemmen og sendt en besked til alle på list som havde sbt fik jeg 3 beskeder tilbag om det var noget vi måtte ta på et race møde eller at det nok mere høret hjem på sbt.siden,,, så nu er det gjordt,,,

men ja jeg ville også men at jo mere åben man om forskælling ting jo beder,,, så fremtindes sbt hvalpe køber få øjne op for at man skal købe hund efter test forælder hund,,,, man ha siden 1/!-06 kun test for sygdommen,... ved godt det ta noget tid at folk ha sæt sig ind i hvad det er,,, men nu må tid da være til man kan sige at vis ikke man ha test sin hund for l2hga kan man ikke sige man er for racen beste

• #3   21. jun 2006 48 his på 15min og et svar... ja det er sværet at få folk i tale,,,,*g* når men så blive det ikke siste indlæg... for vil sq godt sbt folket på bane hvad gør vi for at stoppe den sygdom

• #4   21. jun 2006 *gg* Godt Lars. Igang med at hive dem i kraven ;o)

Synes det er fedt at du tager fat i problemet :o)

• #5   21. jun 2006 Selvom der er XX antal hits så er der ikke lige så mange svar. jeg ville da ikke ane, hvad jeg skulle svare til indlægget, da jeg slet ikke ved hvad "l2hga" er. (men jeg kan måske få en kort forklaring)

men jeg går da ind for at man tjekker sine hunde for arvelige sygdomme og avler på raske hund (og stambogsfører dem)

• #6   22. jun 2006 Jeg er så en af dem, som mener dette bør diskuteres på et racemøde, el inde på sbt-forummet, da jeg ikke kan se formålet med at diskutere avls-restrektioner indenfor en race, på et offentligt forum, hvor 9 ud af 10 af vores opdrættere alligevel ikke er medlemmer.
    Jeg kan godt forstå du mener det er nødvendigt, at informere omkring sygdommen, men at insuere at vi sbt-folk ignorere sygdommen, syntes jeg er at gå over stregen. Der ligger offentligt tilgængeligt, et meget langt, og beskrivende dokument omkring denne sygdom, og hvordan vi forholder os til denne sygdom inde på sbt-klubbens hjemmeside.
    Lige til slut: Der er ingen opdrætter herhjemme, jeg kender, som ikke har, eller er igang med at teste for sygdommen

• #7   22. jun 2006 Lars jeg forstår ikke helt hvad det er du vil diskutere, for det er jo meget ligetil....man har fundet ud af at STB i visse tilfælde bærer et gen der, kan fører til syge hvalpe.... MEN kun hvis to hunde med det gen parres... for mig er det jo så ret indlysende, at så skal hunde i avl testes for dette gen inden parring.

mere er der vel ikke i det.

Lykke

• #8   22. jun 2006 mener at have hørt at også Amstaff kan være bærer af genet.... måske det er en and???

Lykke

• #9   22. jun 2006 kan ikke forestille mig at STB opdrættere er ligeglade med sygdommen.... går ud fra at STB folk er lige så opsatte, som andre opdrættere, på at holde racen sund... alt andet ville da være ulogisk

Lykke

• #10   22. jun 2006 Lykke: Det er rigtig -Amstaffen kan også bærer sygdommen, den hedder bare noget andet. Man kan desværre bare ikke teste Amstaffen endnu, men de er tæt på et gennembrud i staterne.

• #11   22. jun 2006 Ulle oki....håber de snart finder ud af at teste Amstaff også....

lykke

Kommentér på:
siste indlæg(L2HGA)

Annonce