1.552 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Dværg Pincher/DSG Dværg Pincher/DSG

Er verdenen gået af lave?
Jeg vil altså snart ikke være her mere.... smiley

Har lige set en annonce om en der søger parring til hendes tæve, som er en blanding af Dværg pincher og dansk svensk gårdhund!
Desuden er hanhundens race også ligegyldig, den skal bare være mindre end tæven :s

Hvad sker der for folkl? Hvorfor er det at folk SÅ gerne vil bidrage til overbefolkningen af uønskede hunde??
Der bliver aflivet SÅ mange uønskede hunde hvert år og hvorfor så sætte SÅ sær en blanding i verdenen, det kan da kun gå galt...
Sorry, skulle bare lige ud med lidt galle..

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dværg Pincher/DSG
  • #1   9. jan 2012 Jeg ved heller ikke hvorfor alle mennesker får kløe i æggestokken på deres hundes vegne..... Jeg tror ikke de tænker over de negative konsekvenser et kuld hvalpe kan have på tæven, hvalpene og ejers økonomi.

• #2   10. jan 2012 Nej, det er totalt ligeglade! Min kommentar til hende blev slettet omgående.
    Forstår ikke at folk er så hjerteløst egoistiske.

• #3   10. jan 2012 Homo sapiens i en nødeskal......

• #4   10. jan 2012 Ja, jeg er ikke altid stolt af at tilhøre den art.

• #5   10. jan 2012 Heller ikke jeg.

• #6   10. jan 2012 Så den også godt. Som Dansk/svensk Gårdhunde opdrætter smerter det mit hjerte hver gang jeg ser hvad folk vil avle på og være fuldstændig ligeglade med de konsekvenser der følger med.

• #7   10. jan 2012 Gitte: Forstår jeg godt, det må gøre ondt og vække harme at se nogen er så ligeglade med "din" race.
    Forstår ikke den ligegyldighed.

• #8   10. jan 2012 Det er noget svineri.
    Man skal ikke lege gud, bare fordi man "kan".
    Vi fik hvalpe på vores Alva, fordi der på det tidspunkt kun var 100 Glen'er i hele danmark. Vi satte 7 skønne hvalpe i verden, og beholdt selv Aifi. Nu er der så vidt jeg ved 120-150, så det har hjulpet lidt :o)

• #9   10. jan 2012 Apropos D/S-gårdhund, så er størstedelen af de DSG'er i diverse annoncer "wannabe" DSG, hvilket er rigtig ærgerligt for folk får jo et helt forkert billede af hvordan en Dansk/svensk gårdhund ser ud og opføre sig. Min morbror har en lille hund som er købt som værende en DSG, men den ligner mere en mynde end en DSG og dens temperament er heller ikke noget at råbe hurra for. Den er ret nervøs og en anelse hys.....

• #10   10. jan 2012 Øv!
    Er det hvidt med pletter er det en gårdhund smiley
    Er træt af dem
    Der medvirker til at racen får så skidt et ry!
    I virkeligheden er det en fantastisk race, godmodig, selvskabeæig og kærlig smiley

• #11   10. jan 2012 Jeg har kun mødt en DSG som jeg synes var en rigtig dejlig hund. Resten var hysteriske og belastende. Senere har jeg så fundet ud af at den skønherlige hund var den eneste rigtige DSG af dem jeg har mødt....

• #12   10. jan 2012 Nemlig! De DSG'er jeg har mødt har også både været meget atypiske for racen og meget hysteriske og aggressive :s

• #13   10. jan 2012 Hvis der ingen tavle er på DSG'ere så kan de være blandet med hvad som helst, og det giver desværre ofte bagslag. Men i statistikker tæller de desværre med som DSG'ere og derfor ligger racen højt i agressivitet og dårlige sind.

Os som har dem med tavle kan heldigvis tage de statistikker med et gran salt, for vi kender sandheden.

Men ærgerligt, at racen får sådan et dårligt ry.

Kommentér på:
Dværg Pincher/DSG

Annonce