Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fødekasse
  • #2   28. jan 2012 de siger at hvalpene har stor chance for at blive viklet ind eller kommer ind under tæppet. så de har større chance for at blive kvalt.

• #3   28. jan 2012 Jeg bruger vet-beds, masser af vet-beds. Underlaget skal skiftes utallige gange under en fødsel, og jeg ville ikke bryde mig om at skulle mase rundt med halmballer i soveværelset.
    Aviser under vet-bedden, men noget blødt, lunt og sugende ovenpå aviserne.

• #4   28. jan 2012 Ja, det siger "de", men man er der jo alligevel til at passe på og holde øje. Så den risiko er vel reelt "ikke-eksisterende".

• #5   28. jan 2012 Under selve fødslen bruger vi gamle håndklæder. ellers har vi vetbed i godt det halve af kassen med aviser under og aviser i resten. Hvalpene skal ikke være mere end 14 dage gamle før de går fra det tørre vetbed og ud på aviserne når de skal tisse.

• #6   28. jan 2012 Vi lagde en voksdug i bunden og limede den fast, så hvalpene ikek kunne komem under den. Så lagde vi aviser og øverst wetbed. Wetbeds gør, at hvalpene hele tiden ligger tørt og dermed varmt, en genial opfindelse.

• #7   28. jan 2012 hvor køber man sådan nogle henne??

• #8   28. jan 2012 Hos Kennel Maj

• #9   28. jan 2012 (link fjernet)

• #10   28. jan 2012 under fødslen bruger jeg aviser og gamle håndklæder, har en tæve der river alt til plukfisk under fødslen, derudover som regel et gammelt tæppe eller dyne, som kan smides ud bagefter.

det er jo ikke sikkert tæven rent faktisk føder i fødekassen

bagefter kommer de så over i fødekassen, hvor der ligger aviser i bunden og wetbet over....jeg tror mere det er store tæpper der tænkes på, når folk siger, der ikke skal tæpper ind, for hvis en hvalp bliver forvildet under, så kan tæven letter komme til at ligge sig på dem.
    wetbet køber du så de passer med fødekassens størrelse

• #11   28. jan 2012 da vi lavede fødekasse tiil vores gd tæve, tog vi bunden fra en boksmadras 140x200 satte fast bund i af spånplader samt sider på den. Gamle dyner i bunden og så en kraftig voksdug over, sat fast med skyggelister, så hun ikke kunne rykke på dugen når hun byggede rede.

under fødlsen lagde vi bet-vet tæpper samt gamle håndklæder, og da det hele var overstået så friske vet-bet tæpper i. Ingen hvalpe kom under tæpperne. Det passede lige med to af de helt store i den (100x150)

• #12   29. jan 2012 man kan også købe gulvtæppe rester og komme i bunden når hun har født det kommer hvalpene ikke under ,det giver også varme til hvalpene

• #13   29. jan 2012 Her har vi aldrig brugt aviser, syntes de splittes ad når hvalpene dier.
    Vi har brugt hundetæpper og alm tæpper og skiftet meget meget tit, vi har aldrig oplevet en hvalp under tæppet, men jeg sover så os hos dem til de er ca 5 uger.

• #14   29. jan 2012 Jeg bruger heller ikek aviser, de bliver bare våde og kolde, og når hvalpene bliver lidt større splitter de dem ad.

• #15   29. jan 2012 ... jo altså aviser under wetbed i hvalpekassen, men ellers ikke.

Kommentér på:
fødekasse

Annonce