{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

hundens temperatur {{forumTopicSubject}}

vi ska jo havde hvalpe inden for denne uge og kl 13 var den 37.8 da manden glemte at tage den i morges så tog jeg den da jeg kom hjem fra arb, og nu er den 38.4 er det ved at være der oppe at jeg ska ringe og sige at jeg ska ha de ferie dage jeg skal havde i forbindelse med vi ska havde hvalpe der er jo nogen hjemme ved hende hele tiden

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundens temperatur
  • #2   21. feb 2012 okay takker så må vi jo se hvornår det bliver da jeg ikke ved om den har vætet nede og runde da han glemte den i morges

• #4   21. feb 2012 takker vi glæder os til at hun får hvalpe selv om de ikke er planlagt da naboen skulle passe dem før jul i 1 dag og han skulle smække døren imellem hunden og hun var i løbetid da vi kom hjem stod døren åben imellem hundene og han var jo ligeglad med hende og det værste var han skulle kasteret om tirsdagen

• #6   22. feb 2012 ja jeg gir dig fulstændig ret i det vi var jo osse meget sur og skuffet på ham men det hjælper jo ikke noget men julegaverne skulle jo byttes og knægtens fødselsdag skulle holdes så istede for at der var 5 fammilier køre til midtjylland så var det jo nemmer vi kom og man regner med at man er voksen nok til at passe hund når man er 40 år og i bagklogheden kan man jo godt se at det ikke var særlig klog og det har man jo lært nu

Kommentér på:
hundens temperatur

Annonce