hundens temperatur {{forumTopicSubject}}
ja normalt når man læser sig frem til dette så står der alle steder at hundens normale temp. er 38 grader eller lidt over.
Men jeg går jo her hjemme og venter hvalpe og har derfor taget chicas temp. er de seneste dag og undre mig lidt fordi om morgnen siger termometeret 36,6 grader og om aftnen siger den 37 grader!
Jeg prøvede så lige at tage chocos temp for at se hvad den så sagde og på ham siger den så 36,9 om morgnen og 37,1 om aftnen. hmm
så måtte manden lige stå for skud (tænk hvis termomeret var gået i stykker tænkte jeg) men hans sagde 37 grader. så nu er jeg lidt forvirret er det normalt at hunde har "menneske" temp?
(skal lige siges at jeg også har prøvet med vores andet termometer for en sikkerhedsskyld men det siger det samme!)
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.177
Ca. 24 timer før en fødsel falder temperaturen til under 37, for så at stige igen.
feb 2006
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 237 Svar: 1.098
termometeret er helt nyt og trænger ikke til nye batterier det måler nøjagtig det samme som det gamle.
det er hundenes temp der undre mig. Jeg tager jo netop Chicas temp fordi hun er drægtig og gerne vil holde øje men hendes temp har været sådan i 4 dage nu
okt 2007
Følger: 24 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 22
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 220
hundens temperatur