{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Min tæve virker lidt sløv???? {{forumTopicSubject}}

Min drægtige tæve har i de sidste par dage virket lidt sløv.. Hun er lidt over 4 uger henne..
Jeg var ved dyrlæge i går for at få hende scannet og alt ser fint ud..
Hun blev undersøgt også da jeg var lidt nervøs for hende, men hun har ikke feber..
Dyrlægen bad mig holde øje med hende og komme ind med hende her til morgen hvis hun stadigvæk var sløj.. I morges virkede hun meget bedre, men her til aften er det tilbage til det sammen igen...
Ved hendes første drægtighed var der ikke nogle problemer..
Hun har stadig ikke feber men virker varm og sidder med åben mund.. Jeg vil ikke sige at hun halser men lidt derhen ad..

Hun har drukket i dag men ikke spist så meget men ligger og gnaver i ben nu som om ingenting var galt..

Kan ikke finde ud af om det bare er en blanding af drægtighed og mig der er lidt pylret eller om jeg skal tage til dyrlæge igen i morgen..

Nogen der har nogle erfaringer??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min tæve virker lidt sløv????
  • #1   11. apr 2012 Hun sidder ikke med åben mund hele tiden men det kommer lige en gang imellem..

  • #2   11. apr 2012 Hvis dyrlægen har bedt dig komme , hvis det blev ved , så er det da det du skal gøre...
    Hun lyder ikke til at ha det godt og hun skal ikke være sløv og varm... Uha tror ikke jeg havde ventet til imorgen , havde det været min tæve ..


  • #3   12. apr 2012 Vores plejer at have kvalme på det tidspunkt. De har fra foderet fra uge 3 - 5 og de ligger bare og har ondt af sig selv;-)

  • #4   12. apr 2012 tja, jeg ville nok tage den tur til dyrlægen og lige få tjekket at alt er som det skal være.... der kan jo være andre ting galt, der ikke lige vises ved en scanning, men kræver en anden form for undersøgelse, som blodprøver eller lign...

    og lige en lille historie fra virkeligheden...

    Var igår vidne til et kejsersnit der var ved at ende rigtig galt, tæven, en lille langhåret gravhund havde været i fødsel hele natten, og om morgenen kom den så ind til dyrlægen hvor vi havde tid kl 10. - da vi ankom var den lige kommet og de kæmpede for at redde dens liv... Den havde tabt en masse væske og var stort set død, men dyrlægen fik den tilbage og fik stabiliseret den... En hvalp - den der var skyld i at det gik så galt, var en meget deform hvalp, dens hoved var helt enormt i forhold til kroppen og denne deforme hvalp havde sat sig fast, derfor havde tæven ikke kunne klare det selv, og da de åbnede mistede tæven en sindssyg mængde væske, da den i løbet af natten pga den jo var i fødsel havde lagt en masse væske til, så det lå i bugen... Den lille tøs overlevede med nød og næppe, og det gjorde to meget små hvalpe også...


  • #5   12. apr 2012 Har da egentlig godt læst det der med kvalmen men da hun ikke havde det sidst tænkte jeg slet ikke over det.. men der er jo ikke nogen der siger at de to drægtigheder skal være ens..
    Vi var ved dyrlægen og afventer resultatet af blodprøven..


  • #6   12. apr 2012 Held og lykke med resultatet.
    Mine kan også tit virke sløve i det uden der behøver at være noget galt, så håber hun bare synes drægtigheden er lidt mere træls denne gang smiley


  • #7   13. apr 2012 Blodprøven viste et infektionstal på 25 og dyrlægen sagde at den skulle ligge mellem 0 og 35 hvis det var normalt...
    Så der er tilsyneladende ikke noget galt med hende og hun vil gerne ud og gå tur og sådan.. Hun har det nok bare lidt mere træls denne gang..
    Men dejligt at høre fra dyrlægen at der ikke var nogen infektion....


  • #8   13. apr 2012 Dejligt at høre:-)

Kommentér på:
Min tæve virker lidt sløv????

Annonce