{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.785 visninger | Oprettet:

HJÆLP! SØGER GRAND DANOIS {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen

Nu har jeg endelige fået lov af min kære mand, til at få den Grand Danois som jeg altid har ønsket mig...

MEN... Jeg har hørt at nogle af basserne er blevet avlet hen i retningen mod, at deres hængemule ikke er så slasket...

Altså at hovedet er blevet strammet lidt op hvad angår muleslaskeri og hængeøjne...

Er der nogen der ved noget som helst om disse avlere ???
Så vil jeg meget gerne høre fra Jer..

TAK !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! SØGER GRAND DANOIS
  • #1   31. jul 2012 Hvis du stadig søger en grand danois hvalp så ring til mig på 40543719:-)

  • #2   31. jul 2012 Tanja, har du noget vi andre ikke må se ;o) er da hamrende nysgerrig, det er jo hygsomt at se hvalpe billeder :o)

  • #3   31. jul 2012 Har smidt link til en der har GD og smider til en der opdrætter, håber de kommer i tråden :o)

  • #4   31. jul 2012 Ha ha, har lige lagt en annonce på GD hvalpe på, kan og ikke lige finde ud af det der med billeder:-)

  • #6   31. jul 2012 Tanja, hehe okay, tænkte lidt skumleren da jeg så dit indlæg tidligere, sry for det! Det vil være en god ide at få oprettet dine hunde og lavet et album med billeder af hvalpene :o)

  • #8   31. jul 2012 Hehe vil jeg også gerne ;o)

  • #9   31. jul 2012 Jamen de er slet ikke født endnu, sidder fødevagt lige i dette øjeblik, hun er på dag 64 efter første parring:-) Og jo, hjemmeside er på vej, har lige slettet min gamle pga firmalukning, men som sagt, en ny er på vej:-)
    Har ikke brugt siden her før, sad bare og søgte på drægtighed og "over tid" da jeg faldt over debatten her, men vil da til at bruge den lidt mere:-)


  • #10   31. jul 2012 Så må du lige skrive når du har lavet den nye side så man kan lure adressen på din hjemmeside via din profil :oD
    Lyder godt du vil til at bruge HG :o) jeg fandt herind for en del år siden, opdagede så at det kostede fra mobilen men vi havde faktisk aldrig taletid på dem, så glemte alt om siden lige indtil for et par år siden hvor min tæve havde fået hotspot, der fandt jeg herind igen og blev oprettet ordentligt så man kunne deltage, har været glad for det :o)
    Håber alt går vel med fødslen :o)


  • #11   31. jul 2012 Så fandt jeg ud af det med billeder, den ville ikke oploade, men nu er der billeder på annoncen:-)
    jamen håber da også det bliver hyggeligt, har dog lidt skepsis da jeg kender div sider fra hesteverdenen og der er godt nok meget fnidder,grin. Men det vælger m
    an vel egentlig selvom man deltager i:-)


  • #12   31. jul 2012 Oh de er så store sådan hunde hehehe
    Jo det bestemmer man jo helt selv hvad man vil blande sig i og ikke ;o) Har man de positive briller på herinde når man læser, så tænker jeg at det er bedst, man skal jo huske på de fleste skriver for at hjælpe og de skrivende ord nemt kan opfattes negativt eller nedlagende, hvilket tit ikke er tilfældet de er :o) at snuse rundt i forum og læse lidt hist og pist er en god ting, så man lidt får en ide om hvordan folk er herinde... faktisk vil jeg sige det tit er de tråde hvor f.eks. TS har negative briller på er dem der går galt, der beder TS'en så selv om det synes jeg ;o)


  • #13   3. aug 2012 Jeg vil sige det kort og meget kontant, De fleste i DK avler med de amrikanske linier, hvor de lige knap har så store læber og heller ikke svaler helt vildt. Der er enkelte som køre de Tyske/f´Franske linier og man er ikke i tvivl når man ser forældrene.

    Jeg har pt to tæver ingen af dem savler ret meget. Heller ikke ved mad eller andet godt. Den yngste som er mest amerikansk drypper når hun drikker da hun glemmer at synke det hele inden hun dingler videre i dagens tekst. Men savl, nej det synes jeg helt sikkert ikke der er meget af.

    Jeg kan så varmt anbefale Tania´s kuld. Skønne forældre, og er helt sikker på at hun bliver en super opdrætter smiley

    Men igen kig rundt fx på grand danois klubbens opdrætterliste og ring rundt og besøg en masse, det er jo ikke sikkert at man lige falder i hak med den første man besøger, og kan ikke forstille mig at der er nogen af dem som vil blive sure over at man besøger og kigger hos flere det er ikke den opfattelse jeg har.

    Men Lasse/Denise vi har skrevet sammen og mener at det var en harlekin/mantel du gerne ville have, men synes at sjælland var for langt væk. Der er ikke mange opdrættere af harlekin/sort i jylland og mener kun en enkelt på fyn, så er det sådan en I gerne vil have, ja så er det jo turen derover. Men ved at de fleste kan mødes på udstillingerne, der kommer både i Vejen og i Herning hvor jeg er helt sikker på at de gerne vil snakke med Jer.


  • #14   3. aug 2012 I har skrevet på min annonce, men jeg fik ikke en helt mantel. men en som ligner meget godt. det er en rigtig lækker lille pige, som du kan se i min annonce. hun ligger som nr 2 for oven smiley

  • #15   3. aug 2012 I har skrevet på min annonce, men jeg fik ikke en helt mantel. men en som ligner meget godt. det er en rigtig lækker lille pige, som du kan se i min annonce. hun ligger som nr 2 for oven smiley

Kommentér på:
HJÆLP! SØGER GRAND DANOIS

Annonce