{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

Så blev det i dag :-) <3 - Tillykke Beckie pige {{forumTopicSubject}}

Beckie gik tilsyneladende i opblokning ved midnatstid, og vi tænkte, sov, sov, sov inden fødslen går i gang. Især for en første gangs fødende skal man jo overvåge om alt er godt.
Kl. 2.53 vågnede jeg i min seng ved, at jeg mærkede et eller andet anderledes. Jeg råbte til Jan helt uden at vide det, at hun har født en hvalp. Næh nej, der var 2 fine og istandgjorte, lige som en erfaren tæve ville gøre.
Ud af sengen og ned i kurven, og i gang med at gøre rent og komme dynen i vaskemaskinen. Skidt pyt, selvom det ikke lige var der jeg havde ønsket hun skulle føde.
Straks efter, med mindre end 10 min mellemrum kommer der 2 mere. Alt uden hjælp. Det er klokken kvart over 3, da hun er færdig. 2 piger og 2 drenge. Stumphalede og fine aftegninger.
Og så imens jeg sidder og skriver kommer der nogle pip fra kurven, og så er nr. 5 født kl. 4.05. Så jeg fik ikke ret i antal. Jeg har vejet en på 175 gram, og det er flot når de er født 5 dage for tidligt.
Nr 5 er en dreng, så det blev til 2 piger og 3 drenge.
Mere følger, for vi skal selvfølgelig til dr. dyr og checkes i morgen formiddag.
Det blev til 3-4 timers søvn, så det må jeg se om jeg kan få indhentet.
Tillykke smukke Beckie, du er bare så dygtig, og kan alt selv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev det i dag :-) <3 - Tillykke Beckie pige
Kommentér på:
Så blev det i dag :-) <3 - Tillykke Beckie pige

Annonce