{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

røntgen igen {{forumTopicSubject}}

Har lige været til røntgen med Sasha igen, da man ik rigtig kunne se noget sidste gang, men man kunne tydeligt se 6 hvalpe smiley Måske flere da hun havde noget mad i maven smiley
Og de kommer i løbet af ugen.. så kan man også være lidt mere rolig da man ved hvor mange der kommer og hvor mange moderkager man skal tælle smiley puha nu glæder vi os helt forfærdeligt.. hendes temp svinger meller 37,3 - 37,6.. en uge er altså lang tid når man bare går og venter smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  røntgen igen
  • #1   26. nov 2012 Dejligt smiley
    Men husk på, at du kun har et minimums antal af hvalp - hvor mange der kommer, ved du reelt ikke. Antallet af moderkager er jo altid lig det antal hvalpe der er født, så det tal giver altid sigselv, som fødslen skrider frem.

• #2   26. nov 2012 nej det er rigtigt smiley Har også aftalt med vores dyrelæge at når de 6 er født, og HVIS der ik ser ud til at komme flere, så kontakter vi hende så hun kan komme og undersøge dem og Sasha.. så kan hun mærke om der er flere og vurdere om hun skal røntgen fotograferes igen for en sikkerheds skyld smiley

• #3   27. nov 2012 Dejligt at der nu er "bevis" smiley Vi skal have scannet igen i dag og de om der nu er komethjertelyd i fosterblærerne:-)
    Ja husk at tælle moderkager for det antal hvalpe der er født. Men de kommer jo oftest sammen med hvalpene. Dog kan tæven være så hurtig at man misser hun spiser en;-) Glæder mig til fødselstråden starter....

• #4   27. nov 2012 ej hvor bliver det spændende smiley ja jeg glæder mig VIRKELIG meget smiley Og min ældste datter (på 3 år) spørger hver dag når hun kommer hjem fra børnehaven om Sashas babyer er kommet smiley håber til gengæld at de kommer om aftenen EFTER tøserne er kommet i seng smiley

• #5   27. nov 2012 Åh ja de kære børn. Vores ældste var med ved sidste kulds fødsel. Han sad helt stum og bare studerede. Han var 6½ år. Den midsterste vil gerne se det denne gang. Jeg kan godt forstå at det er spændende. Jeg vil dog sige at selvom vores hunde elsker ungerne højt, ja så var Clara ikke meget for at Valdemar kom for tæt på. Mig var hun ligeglad med.
    Scanningen sagde i dag 5-6 stk. Sidst var det 4-5 stk. Dyrlægen vil gerne scanne igen i næste uge. Håber ikke der så er 6-7 stk;-) Vi får dem aldrig solgt! Men så er det jo godt at her er plads ha ha ha. Hun forstalte i øvrigt at hun lide havde haft en Border Collie med i projektet. Hun kunne faktisk se køn på hvalpene og de var alle det "rigtige" køn da de kom ud. Det er VILDT!

• #6   27. nov 2012 hehe ja vores piger er nok lige lovlig små til at vidne en fødsel, så vi har aftalt at hvis det sker mens de er hjemme, så tager kæresten dem med på Mac og ellers en tur til deres bedste så længe det varer smiley

eeejjjj hvor vildt!! smiley Sindsygt at han kan se køn og det hele.. hold da op smiley det var også sjovt at se røntgen i går, man kunne rigtig se formen af hoveder osv smiley ville ellers være sjovt at vide hvilket køn der kommer, der der er "bestilt" to hanner og to tæver fra os smiley

Kommentér på:
røntgen igen

Annonce