{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

staffordshire hvalp søges. {{forumTopicSubject}}

min elskede hund blev kørt ned af en lastbil og er slet ikk i tvivl om at jeg skal have hund igen. min kærlighed er faldet på den engelske staffordshire terrier. har ikke haft det store held ved at finde nogen hvalpe. er der nogen herinde der kender nogle steder de avler, eller nogen der forventer at få kuld? jeg er gravid og skal føde til februar og vil meget gerne have en hvalp inden så den kan falde lidt til og få den opmærksomhed som den især kræver i starten.. nogen der kan hjælpe.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  staffordshire hvalp søges.
  • #1   3. dec 2012 Husk tavlen.

• #3   3. dec 2012 anne julie F. det skal jeg nok, bla derfor jeg søger råd og vejledning omkring køb inden jeg kaster mig ud at købe hund igen.

• #5   3. dec 2012 Mht. Enodden, så sidder jeg på mine hænder.....

• #6   3. dec 2012 Vent til barnet er større. Du aner ikke om du får tid til både barn og hvalp. Det er fuldtidsarbejde med begge dele hver for sig. Nogle børn kommer ud med særlige behov. Tænk hvis du må sælge hvalpen igen så, det er ingen da tjent med.

• #9   3. dec 2012 tak for dit svar christian poulsen. vil prøve at skrive nogle mails til dem.

• #10   3. dec 2012 Om jeg kan overkomme begge ting er op til mig. det er ikke det jeg søger råd om. det er ikke første gang jeg skal have hund, og er jo ikke ene om det hele. at jeg vil have en hvalp og baby på samme tid er min beslutning. mine forældre havde også hvalp da de fik mig og det er hvad du gør det til! jeg har barsel et helt år og så er der rigeligt af tid til at vende hunden på en ordentligt måde at være selv hjemme og lign. så det er mit valgt.

• #11   3. dec 2012 Ked af at høre om din hund:(

Anyway min søster havde en hvalp og baby samtidigt og hun ringede altså stortudende engang imellem og bad os andre om at tage den ene af parterne fordi hendes kæreste arbejdede og hun stod alene med det i dagtimerne. (han havde fri kl.18). Så min anbefaling vil være at vente til baby er ihvertfald et halvt år.

Hvis du søger staffordshire vil jeg anbefale Angelic Staff. Men de har ikke kuld så tit og har ventelister. Men fantastiske mennesker og fantastiske hunde. Bestemt en hund at vente på.

• #12   3. dec 2012 Tjaeh hvis du finder det rigtige kuld NU så hvorfor ikke. Jeg har solgt hvalp til en familie der fik barn samtidig (samme dag) og det er da gået fint. Det må være individuelt om man kan klare det.

Men jeg tror du gør dig selv en tjeneste ved at vente på det helt rigtige kuld, baby eller ej, for så får du en hvalp af GOD kombination og efter gode forældredyr. Den slags er værd at vente på.

• #13   3. dec 2012 Anne Julie F : Hvad mener du med at du sidder på dine hænder...?

• #14   3. dec 2012 Jeg kender da en del via DTK som er seriøse men jeg tror ikke de venter hvalpe ellers er dere shvalpe solgt. De gode steder skal man vente på! Jeg har 3 børn (2-5-8 år). Vi havde hund da vi fik vores første barn. Han var 1½ år gammel og heldigvis for det. Trods diverse formaninger og scanninger fik vi at vide at det barn vi ventede var sundt og friskt. Joh tak det korte og det lange er at han er født med hjertefejl og krævede stor åben operation med indlæggelse på Riget i længere tid. Det jeg vil siger er, at vi ved altså ikke altid hvad vi får:-( Det er ikke en løftet pegefinger for vi har også haft hvalpekuld og små børn samtidig og jeg kan godt klare det og deu ved også bedst. Jeg ville anbefale dig at vente til sommer. Find en god opdrætter og bliv skrevet op. Du kan nemt få et kolikbarn der skriger hele natten eller hele eftermiddagen etc og så er der bare ikke overskud til en møgirriterende hvalp der splitter alt ad, går på væggende, har diarré og overskider huset. Får man en nemt barn og en nem hund, er det jo ingen sag. Har du ikke haft barn før, vil jeg absolut vente. Det er langt fra en dans på roser. Jeg vil i øvrigt tvivle på at seriøs opdrætter vil sælge dig en hvalp så tæt på termin.
    Det gør mig virkelig ondt at du har mistet din hund. Men for din, dit kommende barn og din nye hvalps skyld, vil jeg håbe du venter og bruger tiden på at finde den helt rigtige hvalp:-)
    Held og lykke med søgningen:-)

• #15   3. dec 2012 christina M
    hun mener nok a hun bestemt ikke har noget pænt a skrive så hun sidder på sine hænder for a lade vær a skrive grimt

• #16   4. dec 2012 For det første hedder racen Staffordshire Bull Terrier og for det andet skal du ikke regne med at få en hvalp inden februar. Alle opdrættere har ventelister.

En anden ting er at jeg personligt ikke synes det er et godt tidspunkt for dig at få hvalp nu, så tæt på en fødsel. Det kan komme til at være en meget større opgave end du lige regner med. Så jeg vil foreslå dig at vente til dit barn er faldet til og du kan fornemme om du har overskud til at gøre en hvalp renlig samt lære den at være alene hjemme. Selvom du fik den så hurtigt som muligt er det ikke en selvfølge at disse ting er på plads inden barnet kommer

smiley

• #17   4. dec 2012 Mon ikke vi allle kan komme med hvem man bør holde sig fra og hvem man kan anbefale. Jeg har ikke tænkt mig at lade min mening blive læst af hele HG, så hvis du, Nadja n, ønsker min mening, må du meget gerne skrive privat smiley

• #18   4. dec 2012 Har du andre børn eller kun den i maven?

Der er ingen der rakker dig ned eller noget men du aner jo ikke om dit barn får kolik, om det gider sove om natten osv, min hund var 2 år da jeg fik min datter men skal lige love for at på trods af at min datter faktisk var helt vild nem så var det mega hårdt med både hund og barn.. Og vil gerne indrømme at jeg kunne ikke klare en hvalp og en spæd samtidig..

Kommentér på:
staffordshire hvalp søges.

Annonce