755 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Så fik tessa hvalpe.. Så fik tessa hvalpe..

Jah så kom de.. Tessa havde ellers ikk vist nogen tegn på noget da jeg hoppede i seng kl 11.. men vågnede da vækkeuret ringede kl halv 7 og kunne høre piv så ned af trappen med mig.. Og ganske rigtig 4 fine hvalpe havde tessa leveret til UG og kryds og bolle hun havde klaret det hele selv..

Jeg hjalp lige de små med og finde patterne da de havde lidt svært ved det.. Også har tessa ellers klaret det til UG.. manden kom hjem lidt over 9 og sad og kiggede lidt så smuttede han ud og vaskede finger da han kom tilbage havde tessa så lige trukket endnu en hvalp ud.. Den er dog noget mindre end de andre så vi sørger for de andre ikk mobber den for meget og den kan komme til en pat og få lidt indenbors.

Vi er meget overrasket over de store farve spil vi har.. Faren er knald sort med en smule lys på brustet. og moren er jo tessa som er rød med meget meget lidt hvid..

Men vi fik nogle forskellige farver..

Den nye er ikk med på billedet da det taget før den kom til men den er sådan heeelt lys rød cream farved ved ikk om den få noget mere farve nå den vokser lidt til.. men er ellers lidt sjovt..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik tessa hvalpe..
Kommentér på:
Så fik tessa hvalpe..

Annonce