{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Trine P
Trine P
Tilmeldt:
7. maj 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457

Rottweiler opdrætter uden stamtavle. {{forumTopicSubject}}

Bare rolig jeg vil ikke købe en uden tavle ;0)

Men jeg kender en der har en 1 år gammel rottveiler som kommer fra et sted hvor de både har han og hun hunden hjemme. De skulle også have lamaer på stedet.
Grunden til jeg vil høre om der er nogle der kender noget til stedet, vil gerne høre lidt om deres hunde mentale tilstand
Der er et eller andet ved den hund der giver mig mistanke om at den mentale del ikke er helt på plads.
Så skriv hvis i kender noget til stedet, gerne begge sider godt eller dårligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rottweiler opdrætter uden stamtavle.
  • #1   31. mar 2013 hvor skulle den ligge hende for der er mange der opdrætter uden tavle

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #2   31. mar 2013 Jeg mener det var omkring Silkeborg, men det var mere det med at der var lamaer på stedet også.
    Og suk ja der er desværre mange der avler uden tavle. :0(


  • #3   31. mar 2013 Hmm.. kan det være omkring holstebro i stedet?
    Eneste sted jeg kender med både lamaer og rottweilere - og andre dyr...


  • #4   31. mar 2013 Det er 15 km fra Silkeborg en lille dyrefarm med lamaer geder et utal af fugle osv.... Jeg ved ik noget ang hundene dog men jo jo det er i Kjellerup 15 km nord for Silkeborg

  • #5   1. apr 2013 Underligt spørgsmål....... En hund på et år har lærdom fra anden side, også. En hund bliver i den grad præget af sin ejer og omgivelser. Så er hunden sær behøver det absolut ikke at være opdrætters skyld!!!!!!!!!! Men mere tiden efter sine 8 uger

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #6   1. apr 2013 Tror Heidi og Pia har ret :0)
    Underligt spørgsmål Rita ? Nu er det fordi det er nr 3 der kommer fra det sted, hvor de alle 3 har udviklet meget aggressivitet omkring 12-14 måneders alderen.
    Det er både han og hun hunde, jeg ser det som de avler på meget usikre hunde.
    2 af dem har jeg set jævnligt fra de var hvalpe og ved hvordan de er præget på andre dyr og mennesker.
    Så ville bare høre om andre kender nogle hunde fra det sted og om de evt har samme problemer.


Kommentér på:
Rottweiler opdrætter uden stamtavle.

Annonce