{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Drægtig eller Tom tæve??? {{forumTopicSubject}}

Vores tæve er parret og skulle være på dag 45 idag. Vi har valgt at se tiden an, og har defor hverken fået blodprøve eller skanning. Hun har haft en periode med nedsat appetit, som nu er vendt tilbage, og har taget et kilo på siden tirsdag i sidste uge. En bekendt sagde idag at hun synes hun var blevet noget bred, og med god vilje kan jeg godt overbevise mig selv om at den ene række patter er hævet op og hænger mere end den anden side:-))) nogen med erfaring, der kan have en mening om, om hun kan være drægtig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig eller Tom tæve???
  • #3   26. jun 2013 Nu er hun ekstrem rolig i forvejen, så det er nok et svært punkt at sammenligne med:-))) de bagerste patter virker større og som sagt er hele den ene række tungere end den anden.

  • #4   26. jun 2013 Ollie er på dag 38 i dag, og vi er ikke et sekund i tvivl om, at hun skal have hvalpe.. Her hænger maven allerede og hun er besværet.. men hun er også 2. gangs så ved ikke om det egentlig har noget at sige..

    profilbillede
  • #7   26. jun 2013 Det er 1. Gang og dyrlægen siger at det kan være helt normalt, at det først ses tydeligt de sidste par uger. Vi overvejer et røntgen i den sidste uge inden forventet fødsel, for at tjekke antallet, så vi kan være forberedte:-), tak for jeres svar!

  • #8   27. jun 2013 Dyrlægen tjekkede min tæve 3 uger før fødsel og mente ikke der var noget. Men 3 uger senere kom en meget fin lille pige. smiley og en uge før mærkede vi tydeligt ben og hoved. Så en god portion tålmodig og lidt nussen på maven, så mærker i pludselig at i ikke er i tvivl mere. smiley Held og lykke. smiley

Kommentér på:
Drægtig eller Tom tæve???

Annonce