{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

hydi
hydi
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 51

forslag til hjemmesider med boxer hvalpe tilsalg ? {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest undskyld hvis den er skrevet ind som forkert emne (:
andet spørgsmål er som overskriften siger, er der nogle der ud over her ar forslag til hvor man ville kunne købe en boxer hvalp.

Det skal være en han hund, den behøver til gengæld ikke have stamtavle, den skal helst være rød og gerne med hvide aftegn (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forslag til hjemmesider med boxer hvalpe tilsalg ?
  • #1   30. sep 2013 Jeg vil helt klart anbefale at der købes med DKK tavle, da racen har nogle sundhedsproblemer der skal tages højde for. Det er meget vigtigt, at man køber hvalp efter sundhedstestede linjer.

Her er hvalpelisten fra boxerklubben:
    http://www.boxer-klubben.dk/2012/avr/hvalpeliste.asp

• #4   30. sep 2013 http://www.hundeweb.dk/dkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=60&RAID=1440

Og på gul og gratis + den blå avis

Vil dog kraftigt anbefale at købe med stamtavle, så du så vidt muligt får en sund og rask hund, og så du kan bevise at det er en boxer.

• #5   30. sep 2013 Nå - Jeg var vist for langsom smiley

• #6   30. sep 2013 Altså det var bare fordi den kun skal være familie hund at det ikke var et dicideret krav altså tænkt som at hvis den rigtige hvalp var der havde det ikke den store betydning. men det er jo ikke fordi jeg ikke vil have en hund med stamtavle smiley

• #7   30. sep 2013 Hvis det er en ren boxer du vil have, så skal der være stamtavle på. Du kan ikke være sikker på at det er en boxer hvis der ikke er tavle på den.
    Og "boxerblandinger" dækker ofte over ulovlige blandinger.

En familiehund kan også godt have stamtavle.
    Tavlen er ikke ensbetydende med at man skal udstille.

• #8   30. sep 2013 En familie hund skal vel også have et godt helbred?

• #10   30. sep 2013 Boxeren har problemer med bl.a HD, spondylose og hjerte - det er invaliderende for hunden, hvis den har disse skavanker og ofte fører det til aflivning i ung alder.
    Selvom man "kun" skal have en familiehund, så er det jo stadig af største vigtighed at hunden er rask, så man ikke står og skal aflive den når den er fyldt 3 år.

Køb med DKK tavle, det er det ENESTE rigtige.

• #12   30. sep 2013 Altså selvfølgelig vil jeg gerne have en sund og rask glad hund. så jo en stamtavle ville nok være fint, skrev bare det ikke var nødvendigt fordi både Hansi og Esben er uden stamtavle men er begge raske, sunde og glade hunde. de er dog heller ikke boxere men blanding af fooxterier og dansk svensk gårdunde (:
    derfor tænke jeg ikke at det skulle være på når det er en boxer

• #14   30. sep 2013 En del racer ligger jo under for arveligt betingede sygdomme, og evt temperamentproblemer - og her er tavlen et godt værktøj for at sikre sig bedst muligt. Ok, du kan sikkert godt være uheldig alligevel, men dine odds vil være bedre når du kan gøre et forarbejde, som du ikke kan uden tavle.

Og ja, bokserblanding er det nye ord for ulovlig blanding, så du skal godt nok være modig for at binde an på en tavleløs.

• #15   30. sep 2013 Husk også at tænk på, det er skrevet, men du skal kunne bevise hunden er ren boxer, i tilfælde af der sker noget, eller den bliver anmeldt, for ellers risikerer du altså aflivning smiley

• #16   30. sep 2013 ja men tror da jeg tager en med tavle så smiley

• #17   30. sep 2013 Altså jeg tænker, fødselsåret på din Hansi står som 2013? Er det så ikke meget tidligt at kigge efter ny hvalp?

Man anbefaler at der er 2 år mellem hundene.

Derudover har du så overvejet om en boxer passer godt sammen med to så små hunde? Bare en undring for de boxere jeg kender har alle været meget voldsomme som hvalp og det ikke en hund jeg ville have med så små hunde,

• #18   30. sep 2013 Når man kommer ind på boxer - klubben og kigger under forældrene står der dette

HD grad
    HD index
    Spondylose
    Hjerte

og så er det jeg er et stort spørgsmålstegn for hvad skal man så gå efter?

• #19   30. sep 2013 Anya &Meeko

kan sagtens forstå dit spørgsmål og nej det ville ikke have været særlig smart at sætte en boxer ind der tror jeg ikke. Men disse hunde er nogle jeg havde hjemme hos mine forældre og der har vi så aftalt at de skal blive. Fordi de bare passer rigtig godt ind der og mine forældre også er rigtig glade for dem, og det er hunde vi alle tre købte sammen, men nu hvor jeg vil flytte hjemmefra og har fundet et sted den kan være osv. osv. Mangler jeg bare hunden og der ville en boxer passe fint ind (:

• #24   30. sep 2013 Krumme
    jep det er blandt andet derfor jeg har valgt racen (:

• #25   30. sep 2013 Nu har jeg selv to hunde. Den ene med tavle og den anden uden. Min erfaring er at tavleløse "racehunde" kan afvige en del fra standarten, både af sind og udseende. - Så hvor meget racehund er der så pludseligt over den?
    Ikke kun af mine egne to, men ligeså meget af hunde jeg har mødt smiley

Jeg stemmer i, køb med tavle.

• #26   30. sep 2013 casper h
    det tror jeg også jeg havde bestemt mig for (:

• #27   1. okt 2013 Bare et lille pip herfra, når nu bl.a. Krumme hartaget sig så fint af helbredsdelen smiley

Når du kun lige er på nippet til at flytte hjemmefra, kan det være en rigtig god ide lige at trækkevejret engang og vente med at f hund. Ikke for evigt forstår sig, men det er en omvæltning at flytte ud alene, og selvom man synes man har styr på det hele, så tager det altså lige lidt tid før man har fået alle overraskelserne (både økonomisk, tidsmæssigt osv).
    -ikke et forsøg på at dunke dig oveni hovedet, blot et lille tip herfra. Ved jo heller ikke hvornår du påtænker at få hvalp smiley

• #28   1. okt 2013 Michelle - strid kælling ....
    jo men kunne da ikke være mere enig men jeg har boet hjemmefra i et stykke tid nu, og så er det også først om en måned eller to jeg har tiltænkt mig at få hvalpen, så den ikke skal rodes ind i alt flytterodet osv.

• #29   1. okt 2013 Det gør vel heller ikke noget hvis der går lidt længere, altså hvis den helt rigtige hvalp ikke er der.
    Synes det er en god ide at du kigger lidt rundt, og finder de gode kenneler, og så evt bliver skrevet op til en hvalp. Og så kommer den rigtige når den kommer smiley

• #30   1. okt 2013 Nej præcist vil bare ikke have en før (:
    men derfor er det jo en god nok ide at begynde at se efter det allerede nu.

• #31   1. okt 2013 det ville jeg... det kan jo snildt være at den rigtige hvalp hverken er færdigbagt eller rørt sammen endnu, og så kan du jo lissågodt stikke en finger i jorden hos kennellerne allerede nu, sådan at du kan blive skrevet op smiley

• #32   1. okt 2013 præsis det ville også være lidt fjollet at se efter hund og så købe den første man støder på

• #33   1. okt 2013 man ser det bare med jævne mellemrum at follk gør netop det... osse med andre dyrearter, heste f.x.
    Det er den der med at når man har ledt et stykke tid uden at finde det rigtige, og samtidigt er ens 'hunger' eksaleret for at få det her dyr... så kan det blive fristende at købe på impuls og glemme at tænke smiley

• #34   1. okt 2013 ja man ser det overalt og især i hesteverdenen har eg stødt på det, hvilket er trist fordi som jeg kalder det personlighederns skal klikke sammen og det tager nu engang den tid det tager at finde den rette

Kommentér på:
forslag til hjemmesider med boxer hvalpe tilsalg ?

Annonce