{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  German Longhaired Pointer?
  • #1   6. mar 2014 langhåret hønsehund ?

• #3   6. mar 2014 Adskiller den langhårede sig fra den korthårende, på andet end udseendet?

Og hvor meget kræver hønsehunde af aktivitet om dagen? Min svigermor har en korthåret(og svigerfar har en ruhårs), og den korthårende er eddermagme hyper og stresset. Og jeg er ret sikker på det skyldes understimulering og inkonsekvent opdragelse. smiley

• #4   6. mar 2014 Okay, tak, så har jeg alligevel hørt om dem smiley

Min har har tidligere haft to ruhårede og har nu en korthåret.

• #5   6. mar 2014 Er jeg den eneste der tænker at FT spaniel er en langhåret hønsehund, der har haft en fræk aften med en cocker eller springer? De har mange ens træk, syntes jeg....

Men den er sgu flot!

• #6   6. mar 2014 Nina: Nej, de ligner godt nok meget en FT spaniel.

• #7   6. mar 2014 Kender ikke til forskellen på langhåren og de øvrige, men ifølge hundebøger, skulle de have en lidt anden oprindelse.
    Jeg er meget tosset med den langhårede, det er en arbejdsmaskine, som jeg mener har svært ved at fungere uden jagt.
    Den ligner en bamse, men man skal ikke tage fejl, de kan være skarpe overfor andre hunde og vildt.

Det kan være, at den ligner en spaniel, men den er noget større.

Og så lige et lille billede af min fars dejlige langhår

profilbillede
  • #8   6. mar 2014 Arh, så får i lige et mere, fra da hun var en smule yngre smiley

profilbillede
  • #9   7. mar 2014 Anne Julie - enten lever din svigermor ikke op til minimumskravene for at stimulere og aktivere en hund, eller også har I været uheldige med lige præcis DEN korthårede hønsehund (måske en kombination af begge faktorer)
    Min far har haft korthåret hønsehund i mange mange år, han er jæger, dog pensioneret efterhånden, og alle hunde har været velfungerende og rolige, også de sidste to han havde som stort set aldrig var med på jagt. De kom med ned "i engen" engang imellem og fik lov at løbe løs, det var stort set det aktivering de fik, og så var de sammen med min far stort set 24/7.

Kommentér på:
German Longhaired Pointer?

Annonce