1.077 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

efter fødsels hjælp .. efter fødsels hjælp ..

hej ..
har lidt akut brug for jeres hjælp ..

sagen er den at min (meget UANSVARLIGE) veninde kom her for lidt over en mdr siden og afleveret hendes hund som jeg så sagde ja til at passe , hun vidste ikke om den var drægtig . så jeg havde hende ved dyrlæge , det var hun så men de vidste ikke hvor langt henne hun var .. igår morges kom så to skønne babyer til verden uden problemer , vi var et smut forbi dyrlægen da min veninde mente der var en mere derinde men det var der så ikke. alt så fint ud dog nemt dyrlægen at vi skulle fordi og hente nogle bruse KALK piller som hun skulle ha morgen og aften . det får hun så ..

jeg har så været på arbejde hele dagen hvor min veninde (ejeren) har været her indtil kl 22 , jeg er lige kommet hjem og lille pigen (tæven ) ryster som bare fanden . hun har mad og vand lige ved siden af sig og har været ude og lave begge dele , dog kun i haven da hun ikke vil længere væk .

mit spørgsmål er så om dette er noget med skal ta helt roligt eller skal jeg kontakte dyrlægen med det samme ?

skal lige sige at jeg aner intet om det at have en tæve . for har altid kun haft hanner , så alt det her baby , fødsel ovs kender jeg intet til ... har selvfølgelig tjekkede på nettede men kan ikke finde noget ... !

håber på der sidder et hjælpsomt menneske smiley

holder selvfølgelig øje med hende . og kontakter dyrlægen hvis det bliver værre..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efter fødsels hjælp ..
  • #2   13. sep 2014 Hun skal ikke ryste.
    Hun kan dog have efterveer under diegivning. Da halser tæven

• #4   13. sep 2014 Har tæven fået hvalpefoder op til fødslen?
    En rystende tæve, ville jeg få tilset. Det er normalt de er lidt urolige første gang eller halser evt. Har ondt i perioder hvor livmoderen trækker sig sammen.
    Men konstant rystende skal de ikke!
    Bliver hun det mindste slingrende, eller usikker på benene, så er det tegn på kalkchok og dyrlæge med det samme!

Hvordan går det ellers med diegivningen? Hvor varmt har i det i rummet? En høj temperatur kan begrænse risiko for herpes hos hvalpene, især hvis hun ikke er vaccineret inden fødsel. Arranger det evt. Som varmepumper eller pude.

Kommentér på:
efter fødsels hjælp ..

Annonce