{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

har brug noget hjælp :S {{forumTopicSubject}}

vores hund skal have hvalpe, men det er dens første gan og "vores" idag opføre hun sig underligt hun er meget urolig og efter hvad vi har læst så er de meget urolige og vil ikk spise men vores vil gerne spise, så nu bliver jo lidt i tvivl om det sker i nat.
når vandet går, hvad gør man?? (:
ved godt vi virke meget hunde dumme men vil bare gerne at det bliver en god fødsels, (:

har i prøvet det før, hvordan og hvad gjorde i ??(:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har brug noget hjælp :S
  • #1   10. apr 2008 frk.lautrup det har hun jo selv klaret (: eller sskulle hun slet ikke have hvalpe.
    og jo vi har jo også læst og læst spørger jo bare (:

• #2   10. apr 2008 Det bedste vil være hvis I kender noglei nærheden som har prøvet det før. Det er altid rart med nogle erfarne som kan komme og hjælpe.
    Næstbedst er det at kunne ringe til en.

Jeg tror endnu ikke jeg har hørt om en tæve der har spist som normalt samme dag som den fødte. Så umiddelbart tror jeg ikke hun vil føde i dag.

Hun kan gå rundt og puste i flere timer inden fødslen starter rigtigt. Det kaldes opblokning. Hun lægger hvalpene til rette og åbner fødselsvejen så de nemmere kan komme ud. Hun må IKKE komme alene ud i haven imens. JEg vil nøjes med at lufte i snor. Nogle kan godt finde på at gemme sig.

Når først vandet er gået er det tid til at hvalpene kan komme. Så længe de ligger inde i deres vandblære, skal I ikke forsøge at trække i dem. Det er heller ikke til at få fat. Det kan godt tage lang tid med den første.

Når hvalpen er helt ude. Så niv navlestrengen over med neglen. Det bløder ikke nær så meget som hvis man klipper. Og lad den så få lov til at die. Det stimulerer tæven til lidt kraftigere veer.

• #3   10. apr 2008 lotte : mange tak
    min søster er dyrelæge så (:
    hun puster idag (:

• #4   10. apr 2008 HUN FØDER HUN FØDER!!!!! (:

• #5   10. apr 2008 Held og lykke med det.
    Og tag dig så hellere af din hund

Kommentér på:
har brug noget hjælp :S

Annonce