{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pepsi er blevet far :-)
  • #1   17. okt 2014 Åh hvor dejligt .Stort tillykke med det. Hvor er de kære. Han er vel stolt smiley

• #2   17. okt 2014 Så lækker en race, og så lækre bebser smiley
    stort tillykke!

• #3   17. okt 2014 Mange tak smiley
    Hvis ikke Pepsi er stolt så er hans familie i hvertfald smiley

• #4   20. okt 2014 Hvor dejlige - tillykke med dem smiley

• #5   22. okt 2014 Mange tak skal du have smiley

• #7   9. jan 2015 Er det første kuld og hvad var fødselsvægten på hvalpene ?

• #9   9. jan 2015 Hvad er det for noget bræk at fyre af?!

Det eneste jeg har fundet ud af at forhøre mig hos avlere er at der kan være en større risiko for kejsersnit pga hendes størelse. Desuden er Unique født naturligt lige som begge hendes forældre også er!

Og ja jeg slettede tråden, da der herinde, desværre findes alt for mange folk, der ikke har andet at lave end at have travlt med at "kloge" i ting som de faktisk ikke har tilstrækkelig viden om, til at kunne vurdere på. (Har ringet til to dyrlæger idag for at høre omkring det med fødselsvægten - hvilket ikke kunne bekræfte!) og til med sviner folk til som om de nød det. - det er dælme trist! og bestemt ikke noget jeg gider at bruge min tid på!

Sørgeligt du ikke har andet at bruge din tid på... tsk tsk....

Beklager dette åndsvage på dit oplæg TUE D! smiley

• #12   9. jan 2015 Tillykke, han er godt nok også et lækkert eksemplar smiley

Åh en skønne dag, får jeg en dag sådan en smiley

• #13   10. jan 2015 Hej alle. Tak for lyønskningerne.

Gipsy&Unique: Jeg så godt din første besked i denne tråd (som nu er slettet) i går, eftersom jeg havde fået en mail om, at der var kommenteret på emnet herinde, hvor du spurgte til hvad vi taget for parring, og om hvor meget Pepsi har vundet, men havde ikke tid til at svare da jeg var på arbejde. Da jeg også havde set din tråd herinde samme dag, kunne jeg godt se hvorfor du spurgte til hvad han har vundet.. Selvom Pepsi da har gjort det ganske fornuftigt på udstillinger, så kan jeg sige at prisen på en parring ikke ændres alt efter hvor meget han vinder. For ansvarlige opdrættere/hanhunde ejere bør det veje tungest at de to hunde matcher hinanden. Hvis ikke man har ressourcerne til at opdrætte så hellere lade være indtil man eventuelt har.
    Det er efterehånden sjældent jeg læser herinde på HG, men må indrømme, at jeg blev noget skuffet over at læse den tråd herinde i forgårs. I mine øjne er det slet ikke det Boston terrierne (eller nogen anden race for den sags skyld), har brug for. Der er tvært i mod brug for at de folk der tager sig det store ansver det er at opdrætte hunde, sætter sig ordentlig ind i hvad ens egen hund har af mangler og så finder en partner der kan forbedre de ting, og ikke at man tænker kroner og ører. Hvis ikke man har til hensigt at forbedre udgangspunktet så skal man i mine øjne hellere holde sig fra at avle og blot nyde ens dejlige hund(e).

Kommentér på:
Pepsi er blevet far :-)

Annonce