Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slapt maveskind
  • #1   6. jul 2015 Da jeg fik min tæve(hende på ti), var hun i hendes første løbetid efter at hun havde fået et kuld hvalpe. Hun så frygtelig ud, med hængevom og lidt forstørret patter(hun var blevet mishandlet og ikke fået motion). Jeg troede at det var for sent at gøre noget ved det, men allerede efter et halvt år havde hun fået stram mave skind igen.
    Hun blev også steriliseret, efterfølgende kan man overhovedet ikke se at hun har fået hvalpe eller er blevet steriliseret.
    Tæver som får mere end et kuld, er det ofte synlig på i meget lang tid, hvis ikke resten af dens liv i form at større yver, men det kommer også an på hvor store kuld hun har fået og hvor "hårde" hvalpene har været.

• #2   6. jul 2015 Ghinis patter så sådan her ud, da hvalpene var 6 uger gamle:

profilbillede
  • #3   6. jul 2015 Hu så sådan her ud, da de var 10 uger, der var jeg mest bange for om hun nogen sinde kom til at ligne andet end en lyserød gris, hun var næsten skaldet på siderne smiley

profilbillede
  • #4   6. jul 2015 7 måneder efter fødsel, helt tilbage i sin gamle form smiley

profilbillede
  • #5   6. jul 2015 Hun er godt nok blevet fin:-)
    Altså Nala har både hængepatter og løs hud og hun ligner jo satme en ko bagfra og det hele slasker når hun løber smiley gør selvfølgelig ikke noget at man kan se at hun har haft hvalpe, men hun har bare meget smiley

• #6   6. jul 2015 Tak smiley
    Jeg er ret sikker på, at en del af det nok skal trække sig tilbage, men giv det tid.
    Så længe hvalpene dier sker der ikke det helt store.

• #7   6. jul 2015 Det er meget lidt de får lov. Hun gider dem ikke særlig meget og virker desværre meget nedtrykt smiley

Kommentér på:
Slapt maveskind

Annonce